weinig tijd,veel plezier!

A

Anoniem

Guest
Hoi

Van de week had ik een chronisch tekort aan tijd.
Zo dus ook met douchen/badderen.Voor het eerst heb ik dus mijn oudste en jongste samen onder de douche gezet.En het ging helemaal goed (wel erbij gebleven ,hoor).Je zag ze allebei groeien.

Wat worden ze toch snel groot!

Groetjes Jessica

super he dan voelen ze zich echt zo groot. Ik heb gisteren de oudste Levi op laten tillen van de vloer (wel in etappes hoor eerst zitten) omdat ik door mijn operatie aan mijn rug 6-8 weken niet mag tillen (erg handig hoor met een baby). Nou noemt mijn oudste zich mijn grote hulp lief he!

groetjes chimene

Hoi,

Deze situatie ontstond niet door tijd gebrek, maar gaf wel een hele hoop plezier:

Wij hebben thuis geen bad, maar mijn ouders wel. Als we daar eten op zondag, dan mag Eva daarna vaak in bad. Dit keer hadden we Basje zijn emmer ook meegenomen. Wat een feest. Oma kon daarna wel de hel badkamer dweilen!

Groetjes, Karin

Mijn 2 kinderen gaan hier meestal samen in bad, Maik gewoon in het bad en Daan erbij in de tummytub. Gewoon gezellig en het scheelt mij een hoop tijd.

Liefs Saskia

Leuk hoor!

Mijn kids gaan ook altijd samen in het grote bad. Heel gezellig, en makkelijk voor ons (ouders)

Groetjes,
Eveline

Hoi Jessica,

ziet er heel gezellig uit hoor. Ik doe regelmatig mijn oudste twee bij pappa onder de douche en ga daarna   zelf met Stijn. Scheelt echt zoveel tijd. De oudste twee kunnen zichzelf afdrogen en aankleden en mijn man kleed Stijn dan uit en aan. Hij vind het heerlijk onder de douche, maar vraagt zich wel af waar dat water nou heen gaat.

Groetjes van marloes

Terug
Bovenaan