Weinig tijd, veel werken en bezig met de tuin!

Hoi hoi,

ben nog maar weinig aanwezig hier, best jammer!
Ik werk sinds 2 maanden 32 uur en dat hakt er aardig in kwa tijd. Vin het wel heel leuk, maar goed het forum blijft weleens achter dan!
Rik vind het wel super dat ie nu ook een daggie heeft samen met papa en papa daarintegen is ook superblij en kan wel wennen aan een 32 urige werkweek haha.

Verder zijn we de tuin aan het doen (veranda, bestrating) en daar gaat ook veel tijd in, maar die is nu bijna klaar.

Daarna beloof ik weer wat meer topics te openen en te reageren!

Liefs Saskia
mv Rik 22 mnd

hallo Saskia,

ik weet wat het is hoor, ik ben ook eindelijk weer een beetje aktief op het forum, ik was vooral aktief op het forum toen ik nog zwanger was van Lotus en een paar maand na die tijd, maar dan ga je weer werken enz.. en is het erg drukkie..
Ook ik wil weer wat tijd vrij maken voor het forum want het was altijd toch wel erg gezellig.

Liefs Alma
mama van Lotus

Volgens mij zijn we allemaal wel eens wat minder actief (ok, afgezien van wat diehards... hihi) dus dat geeft helemaal niks. Gezellig dat jullie weer mee komen schrijven!

idd we zijn allemaal wat minder actief, maarja is ook beetje vakantietijd toch?
Wij gaan idd geval bijna!
Maareh.. knap hoor dat je 32 u werkt, ik werk 3dagen en vind t best zwaar zo af en toe.
leuk dat jullie met de tuin bezig zijn hoor, wachten op mooi weer en dan genieten van de tuin!
Dan maar met de laptop op schoot in de tuin toch? haha..

Groetjes Saskia.

Terug
Bovenaan