Weinig tot geen afscheiding?

Hoi meiden..

Ja beetje rare vraag.. maar zijn er meer meiden met weinig tot helemaal geen afscheiding tijdens de zwangerschap? Ik vraag me af of dit wel goed is.. twee positieve testen in handen gehad.. maar is het normaal dat je in het begin mega veel afscheiding hebt? Omdat ik dat veel lees hier en daar. Normaal gesproken heb ik namelijk wel altijd veel afscheiding.. dus dit was voor mij ook een teken van huh.. volgensmij is er iets aan de hand en ik bleek dus zwanger te zijn.

Ben ik de enige met dit rare probleem(pje) haha

Liefs mammma
 
de een heeft het meer dan de ander. verschilt bij mij echt per dag....
de ene dag moet ik 3 schone onderbroeken hebben en de volgende kan ik gewoon 1 aan...

niks om je druk over te maken
 
Bij mij komt het meeste eruit als ik ook een grote boodschap moet doen en verder is het eigenlijk niet veel meer dan normaal..... Dus tsja: alle klachtjes en dingetjes die je kunt hebben verschillen gewoon per persoon! Dat maakt het geheel ook een beetje tot een onzekere bende. Gewoon genieten dus en als je je erg druk maakt, altijd de verloskundige lastig vallen, zij zal het anders ervaren! ;-)
 
Hoiiii

Bedankt voor jullie reacties! Nou ik maak me ook maar niet te druk hoor. Ik heb eigenlijk zo iets van.. het zal wel goed zitten.. voor mijn menstruatie had ik altijd het meest last van afscheding. Nouja.. verder gaat het helemaal prima, het voelt goed en heb snel opgeblazen buik, rond middag/avond!

Fijne 2e kerstdag en alvast een ongelovelijk gelukkig nieuwjaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs mammma
 
K zou er maar blij mee zijn! wordt er zelf n beetje moe van soms! Misschien komt het nog wel...
geniet van je zwangerschap!
 
Terug
Bovenaan