Weinig tot geen zwangerschapssymptomen

<p style="text-align: left;">Hallo allemaal!</p><p>vandaag ben ik 5 weken en 3 dagen zwanger. Egr pril nog allemaal. 2 september hebben wij de echo. </p><p> Ik heb weinig tot geen symptomen. Ik voel mij kip lekker en totaal niet zwanger... ook verlies ik sinds gister heel minimaal wat bruinige afscheiding. Buikpijn heb ik ook niet, geen last van mijn borsten. Misselijk ben ik ook ook niet... wat moe, maar ja we zijn op vakantie met de kids van mijn man... laat op en vroeg eruit.. haha! </p><p>Iemand hier ook ervaring mee? </p><p> </p><p>Liefs! </p>

Ik had geen afscheiding maar ook geen symptomen hoor! Wekenlang niet, alleen wat gevoelige tepels en die verdwenen bij 8 weken zo ongeveer. Eigenlijk bijna helemaal niets aan symptomen behalve vermoeidheid gehad, nu ben ik bijna 32 weken en is mijn hele lichaam een groot symptoom! Haha maar het zegt niets hoor ? kan zeker ook komen 

Hoi,
Gefeliciteerd!
Ik had ook nergens last van rond die periode, voelde me echt kip lekker en zei nog tegen mijn man; nou als het zo blijft..

Toen was ik 7 weken en werd me toch een partij misselijk, mega krampen en giga pijn in mn boobs.
Hoeft niks te zeggen ;-)

Oh bedankt meiden!
Ja eigenlijk mag ik mijn handen dichtknijpen dat ik mij nu zo goed voel. Maar het maakt je zo onzeker hè. Nog geen echo gehad, de eerste ... en 2 september duurt nog zo lang :) 
Bedankt voor het reageren! 

Dan mag je nog wel even wachten. Mijn eerste was rond de 7 weken en 2e de termijnecho.

Mag je niet wat eerder al komen?
Wachten is echt killing wat je zegt!

Dat zei ik ook bij week 5 hoor: "ik voel me kip lekker". Totdat ik week 6 had bereikt en toen was de pret ook voorbij. Hopen dat jij je gewoon lekker voelt.

Ik had ook nergens last van, behalve vermoeidheid  en wat later ook veel emotioneel door de hormonen tot 10 weken ongeveer. Ik heb me tot 30 weken topfit gevoeld. Daarna voelde ik me sneller moe (hallo middagdutjes!) en kreeg ik last van voorweeën. Maar als heel zwaar heb ik de zwangerschap niet ervaren. Ik heb met 41 weken nog een middagje ikea gedaan. Al liep ik niet zo makkelijk meer, het ging prima. 

Ik had ook nergens last van hoor.. bij een week of 6 zere borsten en dat is nog lang gebleven. De echte moeheid kwam ook ergens tussen week 7 of 8. Maar meer dan dat heb ik niet gehad. Ik stond met 10 weken ook gewoon nog op de piste met wintersport, wel voorzichtig gedaan maar voelde me kip lekker! 
Nu inmiddels 27 weken, een dikke buik en komen de ongemakken maar echt klachten wil ik het niet noemen.
Wees maar blij.. zijn genoeg vrouwen 9 maanden lang ziek! Lijkt me vreselijk en heb heel veel respect voor hun :)
Snap je onzekerheid overigens wel hoor! Na de 12 weken echo kon ik dat pas een beetje los laten.. 

Terug
Bovenaan