weinig voeding

mijn dochter van bijna drie maanden oud die drinkt erg onregelmatig en erg weinig...ze is ruim 5kilo en ze drinkt maar rond de 100 cc per voeding en dat zijn zo 6 a 8 voedingen per dag... gemiddeld drinkt ze zo een 700 cc... maar dat is wel met kunst en vliegwerk...als ze aan het drinken is word ze ook vaak heel onrustig...huilen en toch willen drinken en toch ook niet... snap er soms niks meer van... overigens drinkt ze wel in een schema van 2,5 tot 4 uur tussentijd en snachts slaapt ze 6 a 7 uur...heeft er iemand tips?
 
hoi Peggy,

Mijn zoontje is bijna 4 maanden en weegt 6 kilo, hij drinkt 4 keer 150, groeit verder prima. In het ziekenhuis zeggen ze dat het mag, ze geven zelf aan wat ze willen drinken. Wat dus op de verpakking staat van de voedingen, zijn de richtlijnen. In het ziekenhuis vinden ze 5 keer 180cc erg veel.
Probeer ns te achterhalen wanneer ze precies onrustig is.

Groetjes
 
Heb je al eens een andere speen geprobeerd? Mijn dochter ging steeds slechter drinken, tot ik erachter kwam dat ze te weinig uit de speen kreeg. Met een andere speen ging het ineens weer beter.
Misschien voor jou ook een idee?

Maar 700cc op een dag is toch best aardig?

Succes ermee!
 
Terug
Bovenaan