weinig voedingstoffen?

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal,

sinds 2 weken ben ik erg misselijk, maar ik spuug sinds een week alles eruit. voel me erg zwak. en ik kan ook amper wat naar binnen krijgen. ja, vanille yoghurt en soep lukt. en verder drink ik melk en water. ik vind echt niks meer lekker bijna.
ik hoop dat ik heel gauw weer fatsoenlijk kan eten want nu krijg ik niet veel binnen. ik eet nog wel bananen,appels en mandarijnen, druiven. ik slik verder gravitamon.

is het erg dat ik nu zo weinig goede voedingstoffen binnen krijg?

liefs diana

Hoi Diana,

Vreselijk he, die misselijkheid. Ik heb vanaf week 6 tot nu (week 37) gespuugd, soms zeven keer op een dag, soms maar twee keer met heel af en toe een normale dag ertussen. Ik ken het gevoel dat je geen zin meer hebt om te eten of zelfs niet durft, omdat het er toch weer uitkomt. Ik maakte me ook zorgen om mijn baby, maar de vk verzekerde mij dat die kleine alles krijgt wat het nodig heeft, ze eten je als het ware op. Dat klopt ook wel, want na 6 kilo afgevallen te zijn, zitten er nog maar weer vijf aan en ik heb toch een aardige buik en de baby groeit goed. Pas alleen op dat je zelf niet uitdroogd!
Succes en sterkte!

Hoi meid,
maak je maar niet te druk hoor. Je eet toch wat je kan en zolang je maar goed blijft drinken is er niks aan de hand. Je lichaam zorgt er zelf voor dat je kind voor gaat, dus die krijgt als eerste wat hij nodig heeft en jij krijgt de restjes.
Zelf ben ik echt weken (stuk of 10 in totaal) superziek geweest. Niet alleen ochtendmisselijk, maar echt 3/4 dagen achter elkaar alleen maar overgeven en in bed liggen en die kleine is evengoed niks te kort gekomen hoor.
Maar leuk is anders. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.
Groetjes V.

Terug
Bovenaan