Weinig voelen

Hallo allemaal,
Ik zit met een probleem, ik ben 33 weken zwanger en sinds een paar dagen voel ik de baby steeds minder.Voor heen schopte "hij" me helemaal bont en blauw, maar nu moet ik t doen met een paar stootjes per dag.Ik wil ook niet zo een zeur zijn wat direct de vk gaat bellen, maar ik wordt er dood nerveus van!! Ik moet wel zeggen dat ik in een hele drukke stress volle periode zit. En kan t niet zo zijn dat de baby gewoon veel minder ruimte heeft??? wie o wie kan mij geruststellen? groetjes
 
ik ben nu 37 weken zwanger en voel de kleine ook minder. je kindje heeft idd veel minder bewegingsruimte dan voorheen. ik denk dat er niks aan de hand is hoor. en blijf je twijfelen bel dan toch even je verloskundige.
 
Misschien is de baby begonnen met indalen? Ik heb begrepen dat het dan ook minder word omdat hij of zij inderdaad minder plaats heeft. Maar doe wat rachel zegt, bij twijfel moet je gewoon eventjes bellen.

groetjes, Jane
 
Ik las pas in een boek dat in het vorderen van het stadium van de zwangerschap het bewegen steeds minder wordt, maar er stond ook bij dat bij hele grote veranderingen in één keer je beter de vk kon bellen.
 
Ik sluit me erbij aan! En wil er nog aan toevoegen dat als je toch gaat bellen, de vk het helemaal niet raar vindt hoor! Ik wil ook geen zeur zijn, maar heb afgelopen week toch 2x de VK gebeld, waarvan 1x gisteravond. Gewoon, omdat je anders niet rustig zit en rust is heel veel waard en de VK begrijpt dat. Die heeft liever dat jij 20x te vaak belt dan 1x te weinig, echt, daarvoor is ze VK.
 
Misschien heb ik een tip voor je, mijn vk vertelde dat als je je zorgen maakt omdat je de baby wat minder voelt je even een stoot suiker moet eten. Daar word de baby actief van, een glas water met suiker drinken of gewoon zoet eten, half uurtje wachten en dan voel je de baby wel denk ik. Maak je nou niet teeel zorgen als je dan nog niets voelt maar bel dan wel je vk!

Liefs Noekie
 
Hallo
Mijn kleine was een tijdje ook erg rustig. Later werd ze weer heel druk. Tegen het einde van de zwangerschap weer heel druk. Verschillende keren aan ctg geweest en ja hoor dan werd ze juist heel druk voelde ik me echt een zeur. De gyn zei dat dat normaal was. Zolang je maar regelmatig je kleine voelt bewegen dan is het goed hoe hard maakt niet uit. Ik zou wel contact opnemen met verlos ook al wist ik wat ik nu weet. Je moet ten alle tijden je eigen gevoel volgen die is het beste.
succes
 
Terug
Bovenaan