Weinig willen drinken!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Onze dochter van bijna 7 maanden (14 mei) drinkt al 2 dagen haar flessen niet leeg. Ze krijgt 3 flessen per dag, fruithap, beetje sap ( als ze dat drinkt 30 cc), warm eten ½ potje en een danoontje. Gisteren had ze minstens één voeding over gelaten, en vanmiddag dronk ze maar 30 cc van de fles, ze duwt de fles gewoon weg.Hebben jjullie tips? Moet ik me zorgen maken? Groetejes!

hoi hoi

mijn dochter van 6 maanden heeft precies hetzelfde sins een paar dagen   was me ook al zorgen aan het maken en groente eet ze ook bijna niet maar fruit juist wel weer.
ik weet ook niet hoe het komt of wat er aan de hand is ik wacht nog even een paar dagen af, en dan maar misschien even langs cb,  
nou succes ermee.

groetjes marielle

Hallo!

Hier ook hetzelfde.. Marit (09-10-06)  zit ook op 3 flessen, fruit en warme hap.. Ze dronk haar flessen (210 ml + 7schepjes) altijd helemaal leeg, maar sinds een paar dagen niet meer, 's ochtends gaat nog, hoewel soms ook met worstelen, maar 's middags en 's avonds blijft er toch wel 60 ml staan. Ik wil nu met pap gaan beginnen van een bordje in de ochtend en met een boterham in de middag. Volgens mij hebben ze gewoon genoeg van alleen maar dat drinken, en ik vind het ook niet erg, hoe eerder die flessen weg zijn (lees schoonmaken, uitkoken etc, bakjes poeder klaarmaken) hoe liever!

We zullen zien!

groetjes franka

Zou dat het zijn, dat ze genoeg binnen krijgen??? Vanmiddag dronk ze na veel aandringen toch haar fles leeg en vanavond zowaar een heel potje opgegeten!
Wel ziet haar ontlasting er gek uit, met stukjes erin?!! Is dat normaal??

Terug
Bovenaan