Weinig zwangerschapskwaaltjes

Hoi hoi mamas to be

Ik ben nu zoon 6+3 weken en heb weinig tot geen zwangerschapskwaaltjes. Ik maak me daar erge zorgen om omdat ik eerder een miskraam heb meegemaakt met 6 weken. Zijn er vrouwen die hetzelfde hebben die weinig tot geen kwaaltjes tijden de zwamgerschap?

Mijn moeder. Bij beide zwangerschappen tot het derde trimester nergens last van gehad. Beide gezonde babies. Geen miskramen ooit. 

Hoi. Ik ben zondag 10 weken zwanger en heb helemaal nergens last van. Soms een klein beetje moe maar zelfs dat valt echt reuze mee. 2 keer een echo gehad en alles zit goed.. Dus het kan echt! Ik snap je onzekerheid, dat had ik ook. Je hebt gewoon mazzel, net als ik ;-) 

Ik ben nu 40+2 zwanger, en ook de hele zwangerschap geen tot weinig kwaaltjes gehad. Sinds vorige week (pas) wat last van bekkenpijn, maar dat komt denk ik vooral doordat ik op het einde loop.. ? dus niks om je zorgen te maken, en ik zou zeggen geniet er lekker van! ?

Ik ben nu 17 weken, maar op wat bekkenpijn na (had ik de vorige zwangerschap ook met 13 weken) ook geen zwangerschapskwaaltjes, niet misselijk, niks. Ook bij de oudste niet op het begin. Mijn oudste is inmiddels 3,5 en kerngezond!

Terug
Bovenaan