Weinig zwangerschapssymptomen

Hoi dames,

Even een vraagje, ik ben 12 weken zwanger maar heb weinig last van zwangerschapssymptomen, wie heeft dit ook? En is alles goed gegaan bij jullie?
 
Ik ben 12 +5 en ook geen symthomen meer vandaag nog naar de verloskundige geweest en zag er harstike goed uit.. met de oudste had ik helemaal geen klachten ze is nu een meid van 4 jaar me vorige zwangerschap niet echt symthomen
 
Zolang als het duurt goed van genieten! Ik had tot week 20 ongeveer nergens last van. Ben nu 32 weken en kan geen stap meer lopen door al het vocht in mn lichaam en heb er ook zwangerschapssuiker bij. Kan zo veranderen hoor, maar tot die tijd dus lekker genieten!
 
Ik irriteerde me mateloos aan mn moeder die steeds maar verbaasd keek als ik klaagde over mijn zwangerschapskwaaltjes, die nogal veel waren, en dan zelf haar schouders ophaalde en zei dat ze echt nergens last van had met beide zwangerschappen, hoor! Niet zo vroeg. Nooit misselijk geweest ook. Wat raaaaaar! Zij had dan in het derde trimester wel genoeg kwaaltjes. 
Maargoed, het kan dus zeker. 
 
Lekker van genieten. Vorige zwangerschap zonder kwaaltjes doorlopen. En nu lijkt het weer zo te gaan! Ik ben bij heel bewust van dat het ook anders kan zijn, dus ben er wel van aan het genieten
 
Ik ben pas 5 weken zwanger en had vorige week veel buikkrampen in de avond en nacht. Deze zijn nu weg en heb nergens meer last van. Alleen gevoelige borsten.
Ik weet nog niet of het goed zit maar vind het wel extra spannend omdat ik niets merk.
Verloskundige zegt dat het allemaal kan en dat je er gewoon van moet genieten.
 
Terug
Bovenaan