Weinig zwangerschapsymptomen en nu niks meer

<p>Hoi dames,</p><p>Een half jaar geleden een miskraam gehad bij 6 weken ik voelde toen alles  wist gelijk dat ik zwanger was en wanneer het mis ging.</p><p>Nu opnieuw zwanger en 10 weken, laatste echo bij 8,5 week gehad. Deze zwangerschap brengt me helemaal in de war. Ik had / heb nauwelijks klachten, borsten beetje pijnlijk en erg moe verder niks, sinds een paar dagen zijn mijn borsten helemaal weer zacht en ben niet meer moe, al mijn ( al zo weinige) kwaaltjes zijn dus weg.</p><p>Ik voel me hier erg onzeker door, zou het liefst meer willen voelen, nu voel ik me heel ongerust juist. Ik heb over 5 dagen pas weer echo en word hier zo onzeker van.</p><p style="text-align: center;">Zijn er meer dames die dit herkennen? Weinig symptonen en dan ineens zelfs een hele week niks meer?</p><p> </p>
 
hooiihooii..
kwaaltjes komen en gaan.
kan zo zijn dat je vandaag of morge zo weer anders gaat voelen.
heb zelf vorig jaar 2 x een miskraam gehad.
nu gelukkig wel bijna 20 weken zwanger.maar zelf tot nu toe nog steeds geen gekke kwaaltjes gehad.
alleen gevoelige tepels maar voor de rest niks.... snap je onzekerheid zeker.. heb ook echr met angst gezeten.. totdat ik haar met 16 weken begon te voelen.. en dat is voor mij de geruststelling..dus weet dat het g0ed zit....
als je het toch nie vertrouwd.. kun je 24/7 de verloskundige bellen...en gewoon vragen voor een echo... daar zitten ze voor hoor... je kan beter te vaak bellen dan helemaal niet.... 
ik was elke x zo bang vanwege bijna tot geen kwaaltjes... dus alsk echt begon te twijfelen belde ik verloskundige en kon gelijk komen om te kijken/ of luisteren naar het hartje... 
h0e moeilijk het ook is... maak je niet te druk... dat is natuurlijk helemaal niet goed voor je kindje...
 
 
Ik heb hetzelfde. De eerste weken voelde ik helemaal niks. Rond 8 weken werd ik wel moe. Toen ook een goede echo gehad. Nu ben ik 10 weken en ik voel weer helemaal niks. Ben ook weer top fit. Afgelopen vrijdag mocht ik bij het intake gesprek het hartje luisteren (ze zeiden dat dat heel vaak nog niet lukt zo vroeg) maar dat lukte niet. 
Nu ben ik helemaal super onzeker, ondanks dat het volgens hun heel normaal was dat je het hartje nog niet hoort. Donderdag pas de volgende echo.. 
 
Ik dacht ook waar zijn mijn kwaaltjes.. nou die gedachte zeg ik nooit meer hard op. Vanaf 7 weken tot 16 weken beroerd geweest.. pin je niet vast op weinig kwaaltjes ?
 
Vandaag extra echo gehad omdat ik me zo onzeker voelde, alles was goed. Hoe een miskraam en het vertrouwen dat weg is in je lijf je zo in de war kan brengen, maar erg blij met het positieve nieuws natuurlijk!
 
Terug
Bovenaan