Wekenindicatie kruidvat

https://ibb.co/n1kWh29

Ha lieve mensen,

Lang verhaal kort, ik weet niet zeker hoe lang ik al zwanger ben. Alleen een echo gaat me natuurlijk helpen, die heb ik dinsdag. Toch ben ik nieuwsgierig hoe jullie deze test lezen. Op de verpakking van kruidvat zelf is al te zien dat hoe hoger de T score, hoe lichter het streepje. Tot welke T zien jullie een streepje? Foto is uiteraard gemaakt binnen afleestijd en ik weet dat hcg productie per vrouw verschilt dus dat dit ook niet veel zegt. Het zou in mijn geval wel gaan om het verschil tussen pril zwanger (net een paar dagen overtijd) of per ongeluk toch al een week 2 langer.
Heel benieuwd wat jullie vinden!

Ik zie de streep zelfs nog bij t4.
Ik heb deze testen nog nooit gezien dus geen idee of ik goed kijk maar ik zie bij alle t nog een streepje alleen bij 4 heel licht.

Ja dat is dus ook wat wij zien... En de test was tijdens het doorlopen van de urine echt spierwit dus een voorgedrukte streep lijkt het mij ook niet... Maar in dat geval zou het tussen de 3-4 weken en 4++ weken zitten qua hcg hormoon. 
Dan lijkt het mij wel een heftig hoog hcg gehalte voor een paar dagen overtijd toch?

Het is de 1e keer dat ik deze test zie, maar ik zie idd ook nog een streepje bij T4. Maar dat klopt wel hoor, als je een paar dagen na NOD getest hebt. Op NOD ben je in principe 4 weken zwanger (er wordt namelijk getekend vanaf je laatste menstruatie. Dus een paar dagen dagen na NOD is 4+ weken zwanger.
Gefeliciteerd!
Trouwens, als dat dus klopt, verwacht dan niet teveel van de echo volgende week. Je bent dan 5 weken zwanger en dan is er weinig te zien op de echo. Soort tuinboon zonder kloppend hartje. Dus verwacht er niet te veel van ?

[quote quote=10597378]Het is de 1e keer dat ik deze test zie, maar ik zie idd ook nog een streepje bij T4. Maar dat klopt wel hoor, als je een paar dagen na NOD getest hebt. Op NOD ben je in principe 4 weken zwanger (er wordt namelijk getekend vanaf je laatste menstruatie. Dus een paar dagen dagen na NOD is 4+ weken zwanger. Gefeliciteerd! Trouwens, als dat dus klopt, verwacht dan niet teveel van de echo volgende week. Je bent dan 5 weken zwanger en dan is er weinig te zien op de echo. Soort tuinboon zonder kloppend hartje. Dus verwacht er niet te veel van ?[/quote]
T4 reageert vanaf een hcg waarde hoger dan 1000mIU/ml stond er te lezen... Ik dacht dan dat het eerder richting de '6 weken' berekening ging als we de eerste dag van de laatste menstruatie aanhouden... Ik vind dat zo verwarrend dat ze die twee manieren van berekenen door mekaar gebruiken haha. Ik hoop gewoon dat er iig een mooie tuinboon dan zit :)

Hmm.. 1000 is idd vanaf 6 weken, dus 4 weken na bevruchting. Dat zou mooi zijn! Dan zie je volgende week op de echo al wat meer en wellicht ook al een kloppend hartje. Ik hoop het voor je, succes! 

Terug
Bovenaan