wekker/klokje

hallo allemaal,

ik ben voor ons zoontje opzoek naar een wekker die je kunt instellen hoe laat hij uit bed mag komen. Ik heb hier ooit gelezen dat ze er zijn bv van nijntje of een beer ofzo. Als zijn ogen dicht zijn moet hij slapen als ze open zijn mag hij van zijn kamer af.
Wie weet waar ik die kan kopen ??

groetjes
danielle

Wij gebruiken er een van het merk Kidsleep. Het is met een konijntje deze heeft als het wakker is een rugzakje op en gaat wandelen. Er zit een digitaal klokje naast zodat ze ook kunnen zien hoe laat het is als ze wat ouder zijn. Ik gebruik hem nu voor het 5e jaar en vind hem makkelijk in gebruik. Ik zou in ieder geval voor dit klokje op marktplaats kijken omdat hij echt aan de prijs is als je hem nieuw koopt....

Ze hebben ze ook bij de kruidvat en trekpleister gehad. Misschien kun je daar eens kijken. Is niet van het merk Kidsleep maar van henzelf.

Succes met zoeken.

Groetjes

Hallo

Wij hebben het klokje gekocht van de Kruidvat, maar dat is geen aanrader.
De wekkerfunctie klopte niet. Met als gevolg dat onze zoon 's nachts om 2u riep dat momo (zo heet dat ding) wakker was.... Dot terwijl we de wekker toch echt goed hadden ingesteld (en onze zoon er niet zelf bij kon).
Wij hebben momo weer terug gebracht tot groot verdriet van onze zoon....\

Geen aanrader dus....

Groetjes
Margo

ook wij hebben de kidssleep met een konijntje (lijkt op nijntje maar is het niet). Werkt hier voor de ochtenden perfect! Ik heb hem nieuw via internet voor ongeveer 50 euro. Is idd erg aan de prijs maar in ons geval elke cent waard. Ik weet niet meer waar ik hem gekocht heb.

Je kan het natuurlijk ook proberen met een nachtlampje op een tijdschakelaar. Want het nadeel van deze wekker is wel dat ook als hij op de nachtstand staat, erg veel licht geeft. Ik heb zelfs een deel afgeplakt omdat ik het echt te licht vond. Lukas heeft er wel geen last van, maar ik wil ook dat hij gewoon in het donker slaapt.

Wij hebben ook een kidsleep, heerlijk ding, behalve de echte wekker functie als iemand hem per ongeluk een standje te ver heeft gezet worden de vogeltjes en de haan wakker en dus ook Tess als ze nog slaapt.

Hier werkt hij super, al hoor je haar ook wel eens zuchten en steunen als konijntje nog niet wakker is en zij wel :) Ze blijft ook echt in bed.

Het nachtlampje is idd licht, maar Tess slaapt graag met wat licht aan dus voor ons is het geen probleem.

Groetjes Nanda

Hee hoi,

Hier wel goede ervaringen met de apen-wekken van de Kruidvat. We hebben hem nu zo een half jaar en ingesteld op 07:30 's ochtends. Vaak wordt Tygo om 07:15 al wakker, maar gaat dan braaf in zijn stoeltje zitten wachten tot de ogen opengaan van de aap. Echt heel lief hoor. Als het hem te lang duurt (dus als hij eens eerder wakker is dan 07:15) dan gaat hij spelen tot de aap "wakker" is. Dan roept hij ons.

Nooit problemen gehad met de instellingen van het apparaatje trouwens. Hij werkt hier prima.

Groetjes happyM.

Terug
Bovenaan