wekker voor vroege vogeltjes?

ik heb een tijdje geleden ergens gelezen op dit forum dat er een "wekker" is voor peutertjes met een slapend en een wakker beertje. Wie weet wat ik bedoel? Ik ben er namelijk naar op zoek voor onze vroege vogel, hij wordt steeds vroeger wakker helaas....... Ik kan het wekkertje namelijk niet meer terug vinden en ook op google niet.
alvast bedankt!
groetjes van Ruth
 
ik weet niet waar je zon wekker kunt kopen maar weet wel dat onze oudste al heel snel wist wat zeven uur was. Je zou eventueel een sticker op de wekker kunnen plakken en je kleine vertellen dat hij/zij er pas uit mag komen als de kleine wijzer op de sticker is.
 
Hoi,
Hij is o.a. te koop bij online winkel het Rietje www.hetrietje.nl
Ik vind het zelf ook wel een leuk en misschien handig wekkertje. Maar vind hem wel aardig aan de prijs.
Groetjes!
 
goeie morgen

het is een leuke wekker die wel aan de prijs is
enig tijdje geleden hebben wij besloten om er toch eentje te halen omdat onze dochter ook steeds vroeger wakker werd
maar we hebben geen spijt van dat we hem gekocht hebben
het werkt echt onze dochter komt nu als het konijntje wakker is en als ik haar eerder wakker maak omdat we naar de oppas moeten zegt ze iedere keer "maar de haan heeft nog niet gekraait dus het is nog geen tijd"
ook al is hij duur het is de moeite waard

gr   evelien
 
Hoi,

Je kan ook een nachtlampje op een tijdschakelaar zetten. Als het lampje brand is het tijd om te slapen. Gaat het lampje uit, dan mag je uit bed.
Hetzelfde idee, maar goedkoper.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan