<p>Hallo allemaal! </p><p>Wij hebben een zoontje van 8 maanden.<br />Hij is van inbakeren naar een slaapzak van Fedde&Kees gegaan, omdat hij altijd heel onrustig was/is met zijn armen. Zodra hij in bed gelegd word maaien deze alle kanten op. Ik moet hem dus ook nog heel strak instoppen, anders is het een drama met slapen. Ik probeer geregeld overdag zijn armen 'los' in bed, zodat hij hier aan kan wennen. Echter ligt hij dan wel een halfuur te maaien en te spelen, en begint vervolgens te huilen omdat hij niet in slaap kan vallen. Ik leg hem altijd in bed zodra hij vermoeidheidssignalen geeft. Zijn er meer mensen bekend hiermee, en hoe hebben jullie er uiteindelijk voor kunnen zorgen dat je baby gewoon met zijn armen los kon slapen? </p><p> </p><p>Daarnaast lees ik veel over wekkertijden, en dat deze tussen de 2,5/3uur zouden moeten zitten op deze leeftijd. Echter wil hij s'morgens altijd na een uur weer naar bed. Of hij nu om 0600 wakker wordt, of 0700. Hij begint dan weer in zijn ogen te wrijven en te gapen. Ik wil/durf dit ook niet teveel te rekken omdat ik hem niet oververmoeid wil laten worden, maar hierdoor heeft hij vaak wel al 2 dutjes op de morgen en soms ook nog 2 op de middag. Deze duren dan ook maar 45 minuten. Hij is er overigens niet chagrijnig oid van. <br /><br />Hoe doen jullie dit? Of hoe rekken jullie dit eventueel?<br />ik hoor het graag! </p>