Wel allemaal doen hoor!

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi

Ik heb net ook het zoveelste emailtje de deur uit gedaan over het forum. Want het is vreselijk zo. Ik heb ook gewoon helemaal geen puf om er zolang mee bezig te zijn voordat er eindelijk iets verschijnt...

Ze zeggen nu dat het waarschijnlijk vandaag opgelost wordt.. Maar ik dacht toch....Zullen we ze nog één keer overladen met emails? Voor de zekerheid?

Liefs Annet

Laten we er op vertrouwen dat JG er alles aan doet om het probleem* zo snel mogelijk op te lossen.

* het ontslaan van de ITgast

Ben er nu ook wel echt flauw van. Heb gister en vandaag telkens geprobeert om te reageren maar het lukt gewoon niet. Heb net dus ook maar een mail gestuurt.

Jolanda

En dan zijn ze straks alleen nog maar e-mail aan het beantwoorden ipv de problemen op te lossen...

Mijn mail gaat straks weer de deur uit, ben het nu zat, na een mailtje terug van we werken eraan, niets...... het is echt een ramp, een paar reacties geplaatst en dat koste me zoveel moeite!!!!

GRRRRR!!!

Mijn mail is ondertussen ook verstuurd. Ik heb momenteel helemaal geen zin om te forummen en om dat hij het toch niet goed zal doen begin ik er vaak niet eens aan.
Maar ik mis het dan zo! Ik wil gewoon dat ie het weer gewoon goed gaat doen!!!!

Cissy

Terug
Bovenaan