wel angstig allemaal

hallo lieve meiden

hier ben ik weer tup niet veel maar lees wel veel mee ik ben weer zwanger na de miskraam van feb. het was dus weer gelijk raak ik durfde er niet op te hopen dat het al weer zo snel raak zou zijn wij vinden het erg leuk maar ook erg angstig maar mijn gevoel zegd dat het goed zit en dat moet je volgen toch zeggen ze hoe si het met de rest van de meiden die ook een miskraam hebben gehad hebben jullie het al een plekje kunnen geven voor ons was het wel moeilijk en nog steeds denk er nog veel aan terug anders was ik nu 14 weken geweest dan hadden we het al twee weken aan iedereen kunnen vertellen nu wachten we weer tot de twaalf weken met vertellen.het is wel een moeilijk geheim vinden jullie ook niet ik ben zo blij dat je het van de daken wil schreewen maar die tijd komt van zelf alleen zullen het moeilijke weken worden ik mag 23 april naar het ziekenhuis voor een echo om het hartje te luisteren omdat het vorige keer met de 9 weken fout ging. nou succes allemaal met alles verwerken en weer op nieuw beginnen tot horens.

groetjes geluk 1

Hey meid,
HEEEEEL HARD GEFELICITEERD !!!!!!!!!
Ik wens je enorm veel geluk. Wij zijn net ook terug begonnen met klussen na onze miskraam iets meer als een week geleden. Ook wij hopen dat het snel weer lukt, en dat het wel goed gaat. Ik kan je angsten goed begrijpen. Want ik voel dat nu al. Maar ik voelde de vorige keer zelf aan dat het mis zou gaan. Dus als je gevoel zegt dat het goed is, dan moet je daarop vertrouwen. Hoe lang ben je nu zwanger? Laat je hier nog weten hoe het gaat? Of moet ik je volgen op het zwanger of decemberforum.
Ik duim alvast voor je.
Heel veel knuffels, sita

hallo mama sita

ook jammer voor jullie dan dat het mis ging maar probeer het een plekje te geven en net als je zegt ga er weer voor dat maak alles weer goed bij ons wel wij hebben 21 feb bloed gevonden en toen is het tussen 23 en 26 feb eraf gekomen dus wel snel allemaal ik ben weer verder gaan tellen vanaf 21 feb maar ja je weet het nooit precies maar ik ben nu of 4.4 weken of 5.4 weken maar dat zien we 23 april op de echo maar ik zal je op de hoogte houden als je dat leuk vind en fijn vind om te horen hoe ik het allemaal ervaar was dit ook jullie eerste kindje bij ons wel het was in de vierde ronde raak dus best wel snel.
hoe gaat het nu met jullie?
succes met klussen
groetjes geluk 1

Hoi Geluk 1,

wat een geweldig nieuws voor je. wij hebben elkaar nog wel gesproken toen we bijna gelijktijdig de miskraam kregen!!

Ik vind het leuk voor je dat het zo snel weer is gelukt en ik snap ook zeker je onzekerheid!

Ik ben helaas nog niet zwanger en zal dat voorlopig ook niet meer mogen worden helaas.. bij mij hebben de bloedingen zo lang aan gehouden dat ik uiteindelijk pillen heb moeten slikken om het te stoppen en nu moet ik voor 3 maanden aan de pil om weer een cyclus op te bouwen. Dus ik moet nog wachten tot de zomer..

ik heb er nu wel vrede mee, vond het in het begin best lasig, maar ik weet.. mijn tijd komt straks ook wel weer.

Ik wens je veel geluk toe, en ik blijf je wel volgen..
Succes met de echo 23 april, laat je even weten hoe die is afgelopen!!

Liefs,

Suus

hallo suus

bedankt voor je lieve reactie ja wij waren inderdaad rond de zelfde tijd met de miskraam jammer dat het bij jou niet zo goed is verlopen als bij mijmaar wel fijn dat je nu weet waar je aan toe bent en dan ga je er in de zomer maar weer goed tegen aan.
geniet van elkaar en probeer elkaar te steunen. en ik hoor snel weer van je.

groetjes geluk 1

Hoi geluk 1,

Wij genieten ondertussen volop van van elkaar en onze zoon.
Wij hebben al een zoon van bijna 3 en die geeft voldoende afleiding..
Dus dat verzacht ook al wel een hele hoop!!

Geniet van je zwangerschap ( ondanks de angstige momenten)!! het is en blijft een wonder!!!

Liefs,

Suus

Terug
Bovenaan