wel bellen of niet bellen

A

Anoniem

Guest
Goedemorgen/middag dames,

Ik schreef vandeweek een berichtje over die afscheiding
die zo dik was en wat ik er mee moest doen.
Nou nu is het heel dun en ik twijfel of het niet vruchtwater is.
Met de bevalling van brian waren ook mijn vliezen
gescheurd en veloor ik het ook met beetjes maar toen had
ik geen afscheiding en was het wel duidelijk maar deze???
en ik wil niet weer zo'n bevalling als brian ik wil gewoon net als de andere beginnen met weeen en niet met gebroken vliezen en na 'n dag toch maar opwekken.
pfff ik weet niet eens of ik moet bellen naar het ziekenhuis dalijk moet ik er heen en gaat het hetzelfde als met brian.
Mijn vriend is heel nuchter: ik weet niet wat het is kijk het maar gewoon af.
Ja lekker handig hoor, nee hij heeft nergens last van of wil dat dan niet ik weet het niet.zal ik bellen alleen al om het even te vragen???
Ik ben echt heel bang dat ik dan weer langs moet komen en moet blijven en
meteen weer aan de weeenopwekkers lig.

Groetjes Yocha(37wk en 5 dagen)

Hoi Yocha,

Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en gewoon even bellen. Anders blijf je je ongerust voelen.

Ik verlies al heel mijn zwangerschap, vanaf de 4e wk, al veel afscheiding. Ik merk wel dat het de laatste wkn een stuk dunner is geworden, beetje waterig.
Het schijnt dat vruchtwater heel erg zoet ruikt. Misschien een beetje heel erg vies maar kan je er niet even aan ruiken dan, sorry hoor.

Maar anders gewoon even bellen joh, dan weet je het zeker. Als er echt iets aan de hand is en je wacht te lang dan kan je jezelf wel voor je kop slaan dat je niet eerder aan de bel hebt getrokken.

Succes  en we lezen het wel.

Kruimel

Oh ja, en ben vandaag 40 + 3.
En nog steeds geen beeb in aantocht.

Hoi,

Ik heb rond de 28 weken zwangerschap ook een paar keer vocht verloren en twijfelde toen ook of het vruchtwater was.

Ik moest toen bij de vk langs komen en ze ging toen eerst kijken, wel redelijk genant hoor. Ze spreid dan je schaamlippen iets en dan moet je een paar keer hoesten. Als je vliezen gebroken zijn dan zou er dan een scheutje vruchtwater naar buiten moeten komen. Daarna ging ze met een speciaal wattenstaafje proberen vocht op te vangen, als het wattenstaafje verkleurt dan is het vruchtwater. Gelukkig was dat bij mij niet het geval.

Misschien kun je een paar keer hoesten om te kijken of je dan vocht verliest. En als je echt twijfelt kun je beter een keer voor niks bellen hoor.

Syl

Als je twijfelt zou ik wel even bellen. het zou je ongerust heid kunnen weg nemen.
Houd ons op de hoogte!

Monique

he dames,

nou het was geen vruchtwater.gelukkig.
niks aan het handje, gewoon dunne afscheiding.

Ik hoop dat ik snel aan de gang mag maar dan wel gewoon met weeen niet met vruchtwater verliezen en geen weeen.

Groetjes yocha (37,5wk)

Terug
Bovenaan