wel bevruchting, geen innesteling of...

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Be hier al vaker actief geweest, febr. 06 forum maar heb toen een mk gehad. Helaas heb ik afgelopen november weer een mk gehad. En sindsdien is mijn cyclus een zooitje. Ik heb afgelopen maand met ovulatie testen en die gaven vandaag twee weken geleden een positieve test. Flink geklust dus. Nu heb ik sinds vorige week maandag licht bruinbloedverlies gehad bij het afvegen. Nu ben ik vandaag ongesteld geworden. Vanochtend had ik iets buikpijn en ging ik naar de wc. Daar verloor ik een vleeskleurig klontje 1 cm bij 1cm groot. Dit herken ik van mijn mk in november alleen was het toen veeeel groter.

Mijn vraag is eigenlijk: betekent dit dat het eitje wel bevrucht is maar dat het niet goed is ingenesteld of kan dit nog een restant zijn van de mk in november.

En als het een restant zou zijn kan je dan tussendoor een eisprong krijgen?

Ik hoop dat jullie wat antwoorden hebben!!

Groetjes Tamara

menstruatie is eigenlijk geen bloed maar stukjes baarmoederwand he.ik ben weleens(toen ik nog aan de pil was)een maand niet ongi geworden en de keer erna had ik een heel groot vleeskleurig ding aan mn tampon(ja,sorry voor de vieze praat).en nu ik de pil niet meer slik ben ik erger ongesteld met ook meerdere grotere stukjes,vliesjes enzo.als je een miskraam krijgt is t meer doorzichtig hebben ze mij verteld.maar daar heb ik gelukkig geen ervaring mee(volgens mij.ik dacht dat die dikke klont bij mij   misschien een vruchtje was,maar mij is toen verteld dat dat een doorzichtig vliesje cellen was met vocht erin).ik hoop dat je snel meer geluk hebt.en als het niet wil lukken,ga bijtijds naar je arts!van aantobben word je alleen maar depri.succes!!groetjes kari

ps:en stolsels in je baarmoeder of evt. restanten hebben volgens mij geen invloed op je eisprong.

Hoi Kari,

Bedankt voor je reactie! Mijn gyn. vertelde mij dat ik bij mijn miskraam moest letten op een vleeskleurig hompje. En omdat ik dat nu weer zag dacht ik dat ik miscchien een hele vroege mk heb gehad. En mijn bloeding deze maand is vandaag (mijn NOD) goed doorgezet!

Daarom dacht ik dus dat ik wel bevrucht ben maar dat het zich niet heeft ingenesteld en dat het op mijn NOD naar buiten is gekomen. Lastig verhaal, wordt er zelf ook tureluurs van!

Groetjes Tamara

Terug
Bovenaan