wel bijzonder eigenlijk

zat net  naar de zwangerlijst te kijken en wat gaat het een mooi jaar worden 2009 met   al die (hopelijk gezonde)  baby's die geboren gaan worden
Maar het is eigenlijk ook wel heel bijzonder wat er hier de afgelopen jaren allemaal op het forum is gedeeld de mooie momenten maar natuurlijk ook de minder leuke dingen natuurlijk Maar dat het hier nog steeds zo actief en gezellig is is natuurlijk best bijzonder
Dat ik me niet voor kan stellen wanneer er hier niet meer geschreven wordt
mira mv marek en ?

Zeker bijzonder!!!!

Moet zeggen dat ik niet altijd even actief ben hier hoor, maar probeer altijd wel mee te lezen.
Vind het ook bijzonder dat iedereen altijd zo open is en dat alles besproken kan worden. Als je kijkt naar de andere forums hier, dan is dit geloof ik wel de meest actieve!

Ik hoop dat we ook in 2009 weer lief en leed met elkaar kunnen delen.

Liefs Annemarie

helemaal mee eens, ik was helemaal van slag toen het forum er  uitlag tussen kerst en oud&nieuw (bij wijze van dan he )

nee meiden, ik vind het heel bijzonder dat jullie allemaal zo oprecht en hartverwarmend reageren, en nog leuker, de meetings!!!! ook al kent het merendeel elkaar niet van gezicht, het voelt voor mij best als een vriendinnenclub waar je je ei kwijt kan!

liefs Jenneke

ja inderdaad!
ik vond het ook echt niet leuk dat het forum het niet deed.
Elke dag lees ik toch wel een keertje mee.. ik reageer niet altijd , maar probeer wel elke dag even te kijken
Toch mooi hoe we alles met elkaar delen. hoe we elkaars steun zijn in moeilijke periodes.. en hoeveel lol we beleven aan de foto's en de leuke momenten.
de ontwikkelingen van de kindjes en de moeilijkere periodes als driftbuien, nee fase's, slapeloze nachten.
helaas zijn de forumdagen vaak wat te ver weg voor mij, maar ik hoop er nog eens 1tje mee te mogen maken in 2009 of wanneer dan ook!
jullie zijn allemaal topmama's met topkindjes!!!

liefs sandra en annique

Terug
Bovenaan