Wel degelijk een gratis echo op de 9 maanden beurs!!!!!

Dag allemaal,

Ik ben gisteren naar de 9 maanden beurs geweest en het is waar meiden, een gratis echo kan je laten maken bij de stand van Kruidvat!!!!
Ik ben 30 weken zwanger en kreeg zelfs twee hele mooie 3D echo foto's mee!!! Naar het geslacht zoeken doen ze niet ivm met tijdnood maar mocht het toevallig in die 5 minuten te zien zijn zegt ze het wel als je dat tenminste wilt...

MAAR....
Er moet wel een plek gereserveerd worden voor diezelfde dag en VOL=VOL en het gaat snel! Dus kom je 's ochtends dan raad ik aan eerst langs de Kruidvat stand te gaan, je krijgt dan een tijd toegewezen wanneer je de echo kan laten maken.
Bijvoorbeeld: donderdag om  17:30 begonnen ze met een nieuwe lijst (voor de avonduren) en ik had mijn afspraak om 20:05uur. 2 uurtjes door slenteren op de beurs dus...houdt daar rekening mee!

Nou meiden, succes!!!
Louisa

Heb vandaag ook de gratis echo laten maken. Was om 11 uur binnen en kon stond 10 minuten later bij de stand van de kruidvat. Om 11.35 was ik al aan de beurt. Het was het zeker waard! Super mooie foto's meegkregen waarop duidelijk al een heel mooie kindje te zien was , heel anders dan de foto's die ik heb gekregen van het ziekenhuis.

Groet Xanthe

Wat ben ik blij dat ik vorig jaar geen echo heb laten maken op de 9 maandenbeurs.
Wij waren een paar dagen daravoor nog voor een echo geweest en ik vond het niet nodig.

Ons kindje is waarschijnlijk overleden op de dag dat wij op  9 maandenbeurs was overleden. Gezien de grootte.

En dat is de keerzijde als je in zo'n massa een echo laat maken en er is iets niet goed, dan sta je daar.

Nee dan ben ik toch liever gelijk in goede handen bij een gynaecoloog in het ziekenhuis.

Miep

quote: Miep34 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('26-03-2006 11:58:48'));

Wat ben ik blij dat ik vorig jaar geen echo heb laten maken op de 9 maandenbeurs.
Wij waren een paar dagen daravoor nog voor een echo geweest en ik vond het niet nodig.

Ons kindje is waarschijnlijk overleden op de dag dat wij op  9 maandenbeurs was overleden. Gezien de grootte.

En dat is de keerzijde als je in zo'n massa een echo laat maken en er is iets niet goed, dan sta je daar.

Nee dan ben ik toch liever gelijk in goede handen bij een gynaecoloog in het ziekenhuis.

Miep

hoi miep,
wat een nare ervaring zeg!maar dat is precies de reden dat ik het gisteren niet heb laten doen.ik zie het morgen wel bij de verloskundige
groetjes kari

Ik las in eerste instantie alleen het eerste verhaal en toen dacht ik al: getsie ik zou nooit zo ''en publique" een echo willen laten maken, stel dat mijn baby 5 armen en 6 benen heeft en toen las ik het verdrietige verhaal eronder. Nee ik vind eigenlijk dat ze zoiets beter niet kunnen doen.
Het is toch een soort van prive-moment en er kan altijd wat mis zijn. Aan de andere kant snap ik natuurlijk ook wel dat het als alles goed is super leuk is om een extra echo te hebben.
groeten Elke (9 weken)

Asja,

je zit wel in een afgeschermd hokje hoor, met die echo, dus anderen kijken niet mee.

Maar ik ben wel heel blij dat ik nooit daar een echo heb laten maken, want je schrikt vreselijk als je te horen krijgt dat je kindje niet meer leeft, en als ik dan door die massa heen had gemoeten. Denk dat ze me direct af hadden kunnen laten voeren.

Miep

Terug
Bovenaan