wel doorslapen of toch niet doorslapen?

Yanick sliep vorige week ineens een paar nachten van 23 tot half 6. Heerlijk, kon ik ook lekker lang slapen. Maar deze week is dat ineens voorbij en wordt hij weer wakker tussen 2 en 3. Gelukkig drinkt hij dan 10 minuutjes goed aan de borst en slaapt ie dan weer verder (tot 6 uur). Ik vind het niet erg, vraag me af er meer kinderen zijn die soms doorslapen en soms niet.

groetjes, Paulien, mama van Yanick (8,5 week)

ja, dat doet die van ons ook. Eerder haalde ik hem direct uit bed als hij wakker was en gign hem voeden. Maar als hij tegenwoordig 's nacht wakker wordt en ligt te brabbelen of zachtjes jengelt laat ik hem gewoon liggen. Want dan valt hij meestla vanzelf weer in slaap.  Alleen als hij echt huilt haal ik hem er uit.Ik weet niet of het daardoor komt maar hij slaapt steeds beter door.

hoi,

ik denk dat dit het begin is van echt doorslapen.
senna sliep eerst ook een paar nachten door en toen kwam hij ook weer om 4 uur een paar keer, maar daarna sliep hij wel weer door en dat is nu al ruim 2 weken zo!
hij krijgt nu om half tien de laatste keer voeding en hij slaapt door tot 7 uur!

hoop voor jou dat het met yanick ook zo gaat!

groetjes marijke
mama van senna 10 weken

Hoi,

Ook hier gebeurd dat. Vorige week heeft Ryes 3 nachten van 23.30 tot 6.00 uur geslapen, nu komt hij weer een paar nachten rond 3.30/4.00 uur en slaapt naar een kwartier drinken weer door tot 7.30/8.00 uur. We mogen eigenlijk niet klagen.

Groetjes,

Jessica, mama van Ryes 5 weken

Zo was het in het begin bij ons ook. Christian sliep een nacht door, dan 4 nachten weer niet, dan opeens 3 nachten weer wel, dan 2 nachten weer niet... En zo ging het door totdat hij echt ging doorslapen. Was bij ons wel lekker vroeg hoor, de eerste nacht doorslapen was met 10 dagen al en vanaf 3-4 weken is het vaste prik.
Dus ziet er hoopvol uit voor je, denk ik!

Groetjes, Karin
Mama van Christian (11 weken)

Ja, hier ook hetzelfde verhaal: Marieke begon met zo af en toe een paar nachtjes doorslapen, dan weer niet, en nu slaapt ze al twee weken aan één stuk door! van 23.00 tot 07.00 uur. Heerlijk hoor, dat we weer aan één stuk kunnen slapen. Bij jou zit het doorslapen er dus waarschijnlijk ook aan te komen!

groetjes,
Sabine
mama van Marieke (bijna 11 weken)

Terug
Bovenaan