Wel een beetje vreemd allemaal...

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!

Zit ik net even op zo'n online cycluscalculator te kijken, zie ik dat ik op de dag van mijn heldere cervixslijm mijn innesteling gehad zou kunnen hebben. Helder cervixslijm is geen teken van evt. innesteling toch?

Weet wel dat je niet te veel waarde moet hechten aan zo'n online calculator, want die nemen het gemiddelde van alle vrouwen en gaan uit van de ideale cyclus.
Toch vond ik het wel grappig, 2 mijlpalen in het zwanger worden toevallig op dezelfde dag ervaren/berekend.

Ik weet nu trouwens helemaal niet meer wanneer mijn ei is gekomen of nog komt. Afgelopen dinsdag dus helder slijm, normaal gesproken betekent dat, dat je diezelfde dag je ei hebt (gehad).
Maar ik heb vandaag pas een goede positieve ovulatietest. (Jaja eigenwijs, ik ga daar gewoon mee door...) Voorheen echt heel erg licht, alleen gisteren al iets donkerder. Zit nu 8 dagen voor mijn NOD. (Heb me vergist, 15 juli is mijn NOD, niet de 16e...)

Nog helemaal geen tekenen van evt. zwangerschap, kan ook niet als mijn ei nog zou moeten komen...

Mijn lijf is weer een lekker zooitje deze tijd!

Liefs Daisy

Heldere afscheiding is een teken van ovulatie. Dat heb je zo'n 24 uur voor je ovulatie. Na je ovulatie wordt het slijm vaak weer troebel/wit en niet zo mooi eiwit van structuur. Wel vreemd dat je dan nu pas een positieve ovulatietest in handen hebt, het betekent dan dus dat je ovulatie pas morgen is.

Zou het zo kunnen zijn dat je de heldere afscheiding van dinsdag verwart hebt met teruggelopen sperma? Het lijkt er namelijk wel veel op.

Succes!

Hey!

Ik ben (helaas) erg goed en lang bekend met de ovulatietekenen enzo...

Teruglopend sperma, ik weet het niet... Het zou altijd kunnen natuurlijk, maar het was echt helemaal herlder. Het slijm was wel wat dikker een beetje zoals van die doorzichtige lijm die aan het opdrogen is, maar dat komt misschien, omdat ik het in mijn broekje vond en niet met afvegen (sorry voor de details...) Meestal is teruglopend sperma (bij mij dan) toch iets wittig. Op de dag van het heldere slijm heb ik ook ongeveer een half uurtje steken gehad. Dit is bij mij (als ik het voel) een teken dat mijn ei eraan komt.

Ik blijf gewoon testen tot de ovulaietesten weer negatief zijn en ik zie het wel allemaal...

In ieder geval bedankt voor het meedenken! Ik weet niet meer hoe of wat...

Liefs Daisy

Hoi ik heb deze klachten altijd een paar dagen voor mijn ovulatie. ROnd mijn ovulatie geen klachten. Dus ja zou best kunnen, dat je nu pas een positieve test hebt

lekker klussen dus

succes, hoop dat het nu gaat lukken.

x yvonne

Lekker klussen doen we zeker, haha! Maak me alleen een beetje zorgen, omdat ik nu pas een positieve test heb en over 9 dagen al ongi moet worden...
Hoop dat het allemaal goed gaat! Morgen mogen we voor de laatste keer klussen, anders is het sperma van mijn vriend niet optimaal voor de opzwemtest.

Hoi het gaat allemaal wel raar mét je lichaam, lijkt toch wel van slag door de vroege miskraam.
X yvonne

Ja, in de eerste instantie leek het allemaal goed te gaan, de gyn zag dat mijn bmslijmvlies er goed uitzag toen, maar om de een of andere reden komt mijn ei heel laat.
We zien het wel... Maandag moeten we toch naar het ziekenhuis, dus kan ik meteen even vragen of het allemaal nog goed gaat!

X

Zo te horen moet je ei nog komen! Ik heb dat ook net voor mijn ei, en je hebt dus nu pas een echt + ovutest. Klussen dus!!!! ;-)

Terug
Bovenaan