wel hele dunne poep

Hoi,

Ik ben momenteel de borstvoeding aan het afbouwen en ik gebruik Omneo 1 voeding, omdat ie zo'n last had van krampjes.
Hij krijgt momenteel twee voedingen (11.00 en 23.00) KV en de rest de borst.
Maar sinds ik deze voeding gebruik (daarvoor had ik Nutrilon Standaard 1) heeft hij echt hele dunne ontlasting (nog dunner dan gewoon met borstvoeding).
Het stinkt ook behoorlijk.

Is dat wel goed?

Ik gebruik Omneo nu sinds een week (eerst 1 voeding per dag) dus misschien moet ik het niet meteen opgeven?

ps. Die krampjes heeft hij soms ook nog wel (wel minder) dus het is niet helemaal duidelijk of het nou echt goed helpt of niet.

Hoi,

Wij gebruiken ook Omneo en zijn heel erg tevreden! Kay had eerder ook erge krampen en die zijn nu helemaal verdwenen.
Je moet rekening houden met het feit dat je kindje even aan de voeding moet wennen en daardoor ook van slag kan zijn. Je zult ook zien dat de krampjes steeds minder zullen gaan worden, maar dat is echt niet al na één flesje!
De onlasting kan wat dunner zijn omdat Omneo al voor een deel voor verteert is, dus makkelijker te verwerken voor de kleine zijn darmpjes.

lees maar eens goed het pak aan de zijkant!
Ik zou zeggen nog even volhouden en laat je kleine even wennen. Gelijk wéér overstappen zorgt voor nog meer onrust in de darmpjes!

Succes,

Esmé mv kay

Hee

Ik ben ook overgestapt van standaard, naar omneo.
De reden bij mij was, dat Joëlla haar voedingen soms licht terug spuugde.
Dat is nu stukken minder sinds ik omneo gebruik.
En ja inderdaad Joëlla heeft hele dunne ontlasting.
En ik merk aan haar dat ze totaal geen last heeft van krampjes.
Ze poept meestal 2 a 3 luiers op een dag vol hihi
Ik ben erg tevreden met omneo.
Maar het is wel aan de prijzige kant, ach je moet wat over hebben voor je kleintje hé

Groetjes Mama van Joëlla.

Terug
Bovenaan