Wel klachten en eiwit slijm maar ovu test (nog) negatief

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Hallo allemaal! </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Ik heb even wat twijfels. Ik heb altijd op de 14e dag van m’n cyclus m’n eisprong. Ik voel ook klachten sinds vanmiddag (pijn nu rechts in m’n buik en opgezet zoals ik elke eisprong voel) ben net thuis van werk en m’n ovu test is nog negatief (wel heel licht streepje die kwam gisteren ook al in de middag en heb ik altijd 1 dag voor m’n eisprong en loopt daarna op). </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Ik snap het niet zo goed, heb alle klachten (ook eiwit cervix slijm.. kan t zo uit elkaar trekken sinds vanmiddag heel veel en afgelopen dagen ook al meer slijm maar minder dradig zoals nu) Normaal ploft m’n ovu test dan eruit met deze klachten. Test wel altijd pas laat in de avond (door de weeks) gezien werk. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 0px; -webkit-hyphens: none; font-size: 17px; caret-color: rgba(0, 0, 0, 0.9); color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; -webkit-text-size-adjust: 100%;">Test sinds vorige week woensdag (m’n 1e dag vruchtbare week) Heb toen, vrijdag en gisteren gezellig gemaakt. <br /><br /></p><p>Vanavond ook voor de zekerheid maar gezellig maken??</p>
 
Bij mij duurt het altijd nog een paar dagen voor m'n test positief wordt (na het slijm verlies)
gezellig maken kan geen kwaad natuurlijk, zaadcellen kunnen best even overleven 
 
Bij mij begon z'n 4 dagen voor mijn positieve ovulatie test  mijn vruchtbare slijm.
Wie weet is je cyclus wat door de war ?
Vruchtbaar slijm is een goed teken dus ik zou het zeker de komende dagen gezellig maken .
 
Terug
Bovenaan