wel/niet testen

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik heb al een tijdje dit forum gelezen. En nu waag ik toch een mailtje. Ik ben nu twee dagen overtijd. Moet ik nu al een test gaan doen of nog een weekje wachten. Dit is namelijk poging twee. Dus ik weet niet of dit mijn vaste ciclus is.

Hopelijk krijg ik een reactie.

Hoi Sandra,

Mijn ervaring is dat ik altijd te snel test. Ik ben sinds augustus gestopt met de pil en heb 1x een test gedaan. Ook na twee dagen overtijd. Vette pech want werd gewoon ongi. Zonde van het geld. Maar het is zo spannend he.... Als je het kunt opbrengen zou ik nog ff wachten, niet een week maar bijvoorbeeld dinsdag ofzo.
Succes en ik hoop dat het raak is voor jullie.

Groetjes Marianne

Hoi Marianne,

Bedankt voor je reactie. Ik kon het toch niet opbrengen om te wachten en heb deze morgen een test gedaan. Negatief. Dus ik wacht rustig totdat ik ongi word en als ik het dinsdag nog niet ben, ga ik een nog een test doen. Afwachten maar, maar af en toe is dat heel moeilijk.
Jij ook succes, hopelijk volgende keer. Mooi kerstcadeau????

Als je nog maar kort bent gestopt met de pil dan kun je nog niet spreken van een regelmatige cyclus. Je bent dus eigenlijk nu nog niet officieel ovetijd.

hoe moeilijk het is, zal ik even wachten met een testdoen. Mits je andere gevoelens hebt, die op een zwangerschap lijken. Dan zal ik gewoon doen. Ook voor de volgende keer. En een tip, houdt je cylclus bij in je agenda. veel meiden vergeten dit en daarom wordt het na een aantal maanden wat overzichtelijker
natascha

Terug
Bovenaan