wel/niet testen

A

Anoniem

Guest
Hai allemaal
ik moet weer even mijn verhaal kwijt.
Voor degene die nieuw zijn op het forum ik ben eerst een paar keer ongi geweest naar 34 dagen de laatste na 43 dagen vandaag is het mijn nod dag. Ik ben zo zenuwachtig zal ik vandaag gaan testen? Of toch morgen? Zal die ene dag nog veel uit maken? Of zou ik dan zondag maar testen. Brrrr ik word er naar van. Mijn man maakt het niet uit. maar ja daar heb ik dus niks aan aan zo'n antwoorde. Nou ik ga maar afleiding proberen te zoeken, tot....ik het mijn nieuwsgierigheid niet meer aan kan.

liefs wies

Hoi Wies

Vervelend zeg die onzekerheid dat je niet weet hoe lang je cyclus nu is. Als ik jou was zou ik denk ik toch gewoon testen.
Het kost je alleen maar geld maar je weet dan waarschijnlijk wel waar je aan toe bent.
Ik hoop voor je dat het raak is.
Ik zou ook morgen Nod hebben maar ben vannacht al ongi geworden.  ach ja ik zeg mar zo  nieuwe ronde nieuwe kansen.

Liefs Anke

Hoi Wies,

Nee, die ene dag maakt niets uit, maar ik zou we testen met ochtend urine, daarin zitten de meeste hormonen. Ik heb mijn eerste test gedaan met avond urine(ik hield het niet meer van de spanning) en die was negatief, de volgende ochtend met ochtend urine was het positief.

Heel veel succes met testen en ik hoop dat je snel positief nieuws te zien zal krijgen!!

Groetjes Odette

Hoi Wies,

Allereerst ken je me vast niet, want ik lees elke dag mee maar reageer niet zo vaak.

Ik heb een beetje hetzelfde als jij. Ik had altijd een cyclus van 35 dagen. Lang is dat he, pfff. Duurt zo lang eer je is wat weet!!
Maar sinds ik mijn spiraal heb laten verwijderen is ie korter. Laatste keer zelfs maar 25 dagen.

Als ik van mijn kortste cyclus uit ga, is vandaag mijn nod. Maar van mijn langste is dat pas over 10 dagen!!!

Is het vandaag jouw nod van je langste cyclus?
En heb je al enige verschijnselen?

Ik eigenlijk niet. Ja iets wat gevoelige tepels. En trouwens, 's morgens is mijn urine heel donker. Zegt dat iets of weet je het ook niet.

Nou meid, succes met testen, wanneer je het ook doet. (ik zou niet kunnen wachten geloof ik!!)

groetjes MM

He Wies!!

Wat spannend zeg!!!!!!!!!!
Ik hoop het zo voor je.
Je moet gaan testen, wanneer je je er goed bij voelt.
Laat je het nog even horen.

Met mij gaat alles goed!!!

Liefs, Sarah

Hai allemaal

Nou ik heb getest en weer......negatief.
Ik word er een beetje simpel van, laat me dan maar ongi worden dan is het tenminste duidelijk. Wanneer ik nu ongi word heb ik dus een cyclus van 45 dagen brrrr wat lang, hoe kom ik die dagen door. Maar goed, we blijven positief. Ik had trouwens wel wat slijm wat ik anders nooit had. Wie weet wat dat kan betekenen?

liefs wies

Terug
Bovenaan