wel/niet/wel/niet grrrrrrrrr

Hallo

Soms wordt je gek van jezelf!!! En nu moet ik het gewoon van me afschrijven hoor. Ik heb doorgaans een cyclus van 26 dagen. Vorige maand ineens 29 dagen. Deze maand begon dit op dag 27. Welgeteld 1 krampje en 6 druppels bloed waargenomen. De laatste dag (dag 3) alleen wat lichtbruinig slijm. Normaal ben ik 2,5 dag ongesteld en bloed gemiddeld. Dus.....ik maandag getest.....negatief. Nou ja, een schaduwstreepje dan. Die test was van matcare midstream. Vandaag nog es getest met huismerk van c1000. Als je goed in het licht kijkt zie een vaag streepje. Het streepje lijkt roze te willen worden maar zet niet door maar je ziet wel ietsiepietsie iets. GRRR dus.

Al met al dus weer twijfels van de eerste graad. Vrijdag maar weer testen.

Ik voel overigens geen gekke dingen behalve wat zeurderige onderbuik maarja dat heb ik wel vaker  dus kan daar niks mee. Oh ja hahahahaha en poepie sjaggerijnig. Telt dat ook? hahahahhahaha

Nou meiden, heerlijk ff die rotzooi van me afgeschreven. Mooi, dan kan ik weer verder

Groetjes Costa

Hé Meid,

Het klinkt als...... Wat spannend allemaal, het zal toch niet?Misschien moet je maar nergens op rekenen....  nou een beetje hopen dan. En lekker van je afschrijven als je dat nodig hebt. Kan het zijn dat je te vroeg hebt getest? Ja je cyclus was dan wel rond zegmaar maar soms was mijn cyclus ook wel eens 6 en dan weer ruim 9 weken, het zou kunnen.

Ik hoop in ieder geval van wel voor je!!! Maak je niet te gek maar wel laten horen hoor als je iets weet.

Liefs,
Daantje

Hoi!!

Ik reken nergens op nee maar oh oh wat is dat moeilijk!!! Het gekke is; ik kan het accepeteren als wij geen kinderen meer zouden kunnen krijgen maar als ik een vage test zie dan draai ik door!!

Tot overmaat van ramp belt mijn oudste zus op en ik vertelde zo een beetje dat mijn cyclus wat van slag af is. Weet je wat ze zei????????????????

MISSCHIEN BEN JE WEL IN DE OVERGANG!!!!

Dus ik zeg; hee, bedankt voor je opbeurende woorden! en heb vervolgens het gesprek afgekapt. Zij is wel iemand die vaak alle aandacht opeist hoor. Zo was mijn andere zus zwanger geworden en mijn oudste zus had er dus al 2 en .....hij was geholpen. Stel op sprong moest alles ongedaan worden gemaakt!! Ja, stel je voor dat oma geen aandacht meer heeft voor háár kinderen....

Bah, niet leuk gewoon. Dus misschien kun je dan wel nagaan wat ik achter deze opmerking zocht en hoe boos ik werd.

Hoe gaat t nu met jou Daantje? Ik hoop nog steeds hard voor je dat alles goed blijft gaan. En wie weet als geen ander dan jij op dit moment hoe onzeker een mens kan zijn?

Liefs Costa

Heeee Costaatje,

Wat een zooitje is het toch he...
Maar heel heel misschien ben je dan toch wel zwanger.
Ik zou het echt heel erg leuk vinden als het je toch zou lukken.

Ik ga toch ff voor je duimen en misschien was je te vroeg met testen?

Duim, duim duim

Ik hoor snel weer van je...

Knuffel

Hoi Costa,

Wat vreselijk spannend. Maar als ik het zo lees klinkt het wel hoopvol, je hebt tenslotte een licht streepje. Misschien ben je nog iets te vroeg met testen.

Zouden de digitale testen van Clear Blue niet wat voor je zijn? Die geven heel duidelijk wel of niet zwanger aan (je kunt het precies zo af lezen) en bovendien (das nog het mooiste) ze schijnen vrij sensibel te zijn!!!

Wat kan dat tegen vallen he, als juist je zus zo pijnlijk reageert!! Nou ik geloof vast dat je gewoon nog iets te vroeg hebt getest .

Voor mij is mijn curettage vandaag precies 4 weken gelden, belt mijn zusje vorige week op, dat ze een geweldige ooievaar had gezien. - Ja maar die heb ik nu echt even niet meer nodig!- Nou dat kon er dus niet in, ze bleef maar door kwekken over die geweldige ooievaar, terwijl ik net een miskraam heb gehad snapt ze nou niet dat dat het laatste is wat ik  wil en kan horen?!?!

Groetjes Nanda

Hi Costa,

Sommige mensen begrijpen er echt geen ene bal van. Het lastige is dat jij nu in een kwetsbare  situatie zit en dus zo al op achterstand staat. Erg flauw maar blijf lekker bij jezelf en laat je zus maar kletsen. Misschien weet ze ook gewoon niet wat ze moet zeggen (dat hoop ik dan maar).

Zo had ik me verkletst tegen de vrouw van mijn stiefbroer (echt een aardige meid hoor maar soms ....). Stuurt ze me doodleuk een kaart met gefeliciteerd, wat een geweldig nieuws, geniet ervan. Dan denk je toch ook ben je niet van deze wereld of zo? Ik heb net een mk achter de rug, ben rete nerveus, wacht dan tot die stomme 12 weken voorbij zijn!!!!!! Vraagt ze doodleuk wanneer normaal gesproken de spannende periode voorbij is, ze heeft zelf twee kinderen, ben jij dan niet zwanger geweest???

Maar goed, wat Nanda zegt is ook waar. Ik heb ook de digitale test van Clear Bleu gebruikt en die werkt echt heel prettig (zitten ook drie in een verpakking heb je voorlopig een voorraadje ) Bij mijn vorige zwangerschap had ik de gewone en die gaf een licht plusje, kon ik dus niets mee. Bij de digitale was het luid en duidelijk in blokletters raak. Ik zou wel nog een paar daagjes wachten met testen. Maar niet te lang want ik ben ook  enorm nieuwsgierig

Blijf voor je duimen

Liefs,
Daantje

Hoi,

Vreselijk he, dat welles nietes gedoe.  

Toen ik zwanger was van mijn eerste dohtertje, was ik volgens alle testen 'niet zwanger'.   Toch werd ik niet ongesteld,wat niet normaal was(ik was NOOIT overtijd).   Na enkele testen heb ik de huisarts gebeld voor een bloedtest en toen bleek dat ik wél zwanger was.   Blijkbaar komt het hormoon bij mij maar moeilijk op de waarden die nodig zijn voor die testen.   Er is dus nog hoop.

Bij mijn volgende zwangerschap, die dus uitmondde in een miskraam op 17 weken, stonden er al wel onmiddellijk 2 vette strepen, je kan er geen staat op maken.

Ik wens je alleszins het beste en ik duim voor je.

Eva

He Costa,

Wat kunnen sommige mensen toch verveldn doen zeg. Denken ze niet na voor dat ze wat zeggen. Ze hebben totaal geen benul wat ze ons aandoen op dat moment.
Zo had ik op een verjaardag van mijn kliene neefje die 1 werd, net 2wkn na mijn mk dat mijn zus ff de hele gebeurtenis van dat neefje oprakelde en ik had echt zo van moet dan nou  ik zit nog in de rouwverwerking. Ben maar ff weggelopen en mijn nichtje kwam bij mij en had het gelijk door. Gelukkig troostte ze mij weer.
Maar daar heb je niks aan zulke l...lpraatjes.
Ach nu gaat het wel weer en we gaan er gewoon weer voor!
Maar laat je niet gek maken door anderen dat zij ze niet waard.
En ja misschien ben je te snel geweest met testen ( maar dat snap ik wel hoor).
Was ook 14 dgn overtijd en had er al 3 doorgedraaid de ha zei dat ik dat niet moets doen maar ja dat doe je toch. Dan krijg   je opeens na die dan ongi  dus je lichaam kan je goed voor de gek houden hoor!
Hoop voor jouw dat het wel goed gaat.

Groetjes astrid  zal voor je

Terug
Bovenaan