wel, niet, wel, niet, wel, niet

A

Anoniem

Guest
Af en toe word ik maf van mezelf!!! Ik moest afgelopen maandag eigenlijk weer beginnen met de pil, maar dat wilde ik natuurlijk niet. Puntje bij paaltje kreeg ik 's avonds weer de zenuwen en sloegen de twijfels toe. Niet qua gevoel, maar qua gedachten (er vloog allerlei ellende en doembeelden door mijn hoofd). Dus ik de pil toch maar ingenomen. Het luchtte even op, maar de volgende dag baalde ik als een stekker en bleef toch de hele tijd door mijn hoofd vliegen dat ik zo graag een kindje wil. Dus.........ik heb hem gisteren NIET ingenomen!!!!!

Nu ben ik benieuwd wat mijn lichaam gaat doen....maandag de eerste pil....en dinsdag niks meer.......nou ja, in het ergste geval word ik weer ongesteld denk ik....maar ja, zou dat kunnen van 1 enkele pil???

Ik zie het wel! Ik ben in ieder geval erg opgelucht dat ik gestopt ben en ik moet zeggen dat ik nu niet meer zo erg pieker!!!!!

he Tessje!!
Dapper van je zeg!! Twijfels en dan toch die stip in de prullenbak. Ik denk dat je van 1 pil niet weer ongesteld gaat worden. Want als je in de eerste week een pil vergeet is er ook niets aan de hand volgens de bijsluiter (als ik het me goed herinner).

Nu lekker genieten en dromen... piekeren kan je altijd nog doen!!

liefs Bientje

Terug
Bovenaan