wel/ niet, wel/ niet

Vannacht toen ik rond 12 uur op bed lag begon het, eerst de hele tijd om de 15 minuten weeen. Ikke hehe het gaat los. Toen ging het over op om de 10 minuten.
Om half 8 vanmorgen 2 asprines gehad en de verloskundige gebeld die zei bel om 12 uur maar weer.
Gelukkig toch nog iets kunnen slapen en nu helemaal niks meer geen enkele wee meer ik moet gaan lopen hopelijk word het niet nog een nacht slecht slapen.
Wat wil ze nou wel deruit, niet deruit wordt nog wat haha.

Lief yvet

Pfff, ze laat je wel in spanning zeg! Ik hoop voor je dat het een keertje door gaat zetten! En anders kan ze je beter overdag gaan "lastigvallen" met van die nep-weeën! Succes maar weer!

Lopen is inderdaad het beste wat je kunt doen, ook mijn verloskundige zei dat tegen me. Ik hoop voor je dat de kleine je niet langer plaagt en eruit wil. Dan lezen we dat vanzelf. Sucses in ieder geval.

Tjee vervelend zeg! Vooral die nachten. Kan met je meepraten. Bij mij gaat het al een week zo. Hopelijk voor jou niet!!!
Succes komende nacht en wie weet, zet het nu wel door!

oh jéé, ik hoop dat het gerommel niet eerst een week aanhoudt voordat het echt begint, maar ja je weet het maar nooit. Het is misschien een twijfelkont daar in je buik. Zijn het ook harde buiken die je dan voelt? Bij mij nemen die steeds meer toe namelijk, 's nachts en overdag. Is dat dan gerommel of hoe moet ik dat zien? haha. Ik weet het echt niet. Mijn eerste was er ineens met een spoedkeizersnee, dus geen gerommel van te voren. Ben nu 39+1. Succes ermee, ik hoop voor je dat ze er snel is en dat je nog genoeg 'slaap' van d'r krijgt...

En, heeft de kleine al besloten om te komen? Lastig hoor dat gerommel de hele tijd. Bij mij begon het gerommel vrijdag's en zondagochtend was hij geboren, weinig gerommel dus!

Terug
Bovenaan