Wel/niet, Wel/niet..

Hallo iedereen,

Ook ik ben gestopt met mijn anti conceptie, op 6 November! Met mijn ex partner toen ik was gestopt, was ik binnen 1 maand gelijk zwanger, helaas(en achteraf gelukkig) een miskraam gehad. Het had niet zo mogen zijn. Nu ben en woon ik al een tijd samen met een hele leuke vent met wie ik zeker weten oud wil en ga worden en zijn ook wij gestart aan ronde 1.

Nu sinds 2 weken heb ik of ontpillingsverschijnselen of zwangerschaps verschijnselen, ik heb zelf erg het idee dat mijn lichaam me voor de gek houdt. Hoofdpijn al 2 weken, vorige week heftige maagzuur de hele week aanhoudend, misselijkheid, van hongerbuien naar totaal geen trek, afkeur voor bepaald voedsel, kramp in m'n buik ~ene keer heftiger dan de andere keer;; voelt alsof ik m'n menstruatie ga krijgen maar die heb ik dus ook nog niet gekregen.., opgeblazen buik, stemmingswisselingen en een week na m'n menstruatie had ik ook nog eens bloedverlies een mini beetje paars/rozig bloed. Veel plassen, harde onderbuik, diarree.

Anyway nu had ik getest met de action test 2 voor 1.50 aangezien ik daar best goede ervaringen over lees, helaas allebei negatief. Nu wil ik wachten tot zondag, als ik dan nog niet bloed, ga ik maar weer testen.

Nu is er ook een kans dat m'n cyclus in de war is aangezien ik deze maand ookal een antibiotica kuur had gehad voor een blaasontsteking (die nu volledig weg is maar ik blijf meer dan normaal moeten plassen) en ik ben ook nog eens herpes positief; 'dat herpes virus blijft de rest van je leven in je lichaam zitten en kan komen met uitbraken zo nu en dan~ sexueel overdraagbaar ook met condoom en niet altijd zichtbaar', en daar had ik deze maand ook weer een anti biotica kuur voor gehad.

Naja we gaan hopen en we gaan het zien. Wat vinden jullie de fijnste zwangerschapstest en wat zijn jullie ervaringen?
 
Ik heb precies hetzelfde ! zelfde klachten! ik moet vrijdag ongesteld worden, 2 negatieve testen.

Klachten lijken nu wat minder te worden. ik verwacht dan toch mijn ongesteldheid . wij zitten in ronde 4...



Succes!!
 
Ik kon het niet laten, net dus toch een kruitvat test gedaan en weer negatief. Frustrerend dit haha. Denk dat m'n lichaam goed aan t ontpillen is en me zwaar in de maling aan het nemen is..
 
Wat kan je lichaam bizar zijn hé!

Wat mij betreft mag ik dan weer snel ongesteld worden, op naar volgende ronde. maar liever heb ik natuurlijk dat dit weekend blijkt dat ik Toch zwanger ben haha
 
Haha herkenbaar! Ik was na het stoppen met de pil echt drie volle weken non stop misselijk, humeurig en had veel hoofdpijn. Ik gooi het maar op "afkicken" van de pil :p
 
Hey! Ik bloed nogsteeds niet, of m'n lichaam is opzoek naar een cyclus of m'n hgc is te laag om te testen. Had toevallig vandaag weer getest haha. Ik ga er vanuit dat ik nog ga bloeden, we gaan het zien haha
 
Terug
Bovenaan