wel/niet zanger

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Ik ben een 28 jaar en ik heb 2 prachtige dochters van 3 en 4.
Wij zijn vorigjaar september gstopt met de pil omdat we graag een derde wilde. Dit is tot op heden niet gelukt. Ik ben zeer onregelmatig ongesteld maar vanaf vorihjaar december ging het even goed. Maar vanaf maart was het weer rommelen. Ik ben 3 maanden niet ongesteld geworden en daarna wel, maar heel heftig en dat duurde 2 weken. En dat 3 x achter elkaar met 1 week rust ertussen. Nu ben ik alweer 2 weken overtijd. Ik heb vorige week een test gedaan en die was negatief. toch heb ik wat vage verschijnselen die bij een zwangerschap kunnen horen. Ik ben heel erg moe en ik heb zere tepels. Sinds 2 dagen ook wat kramp in mijn buik. het voelt niet aan alsof ik ongesteld moet worden. Wat vinden jullie? Moet ik het nog even afwachten of toch maar eens naar de diokter? Ik hoop wat van jullie te horen.

Liefs Mamwil

Ik zou er denk ik toch eens even mee gaan dokteren. Zo onregelmatig ongesteld zijn lijkt me zo lastig. En als je dan maar 1 week rust hebt en dan weer een dikke week ongie... ik kan me niet voorstellen dat je dan een eisprong hebt. Enne... je bent een jaar verder... maak er werk van zou ik zeggen!

hoi mamawil,

wellicht een idee om nog een keer een test te doen? wellicht had je de vorige keer wel te vroeg getest en anders toch evn naar de ha zou ik zeggen?

Hoi

Bedankt voor jullie reactie's. Ik wordt er inderdaad moe van dat het zo onregelmatig is. Je kan niks meer plannen en je moet alrijd wat bij je hebben.
Ik heb sinds gisteren wat steken in mijn buik en nu heb ik vanmorgen een klein bruin propje met slijm verloren. Daarna een klein beetje prut. ik denk dat ik deze dagen wel ongi. ga worden. Ik heb wel een afspraak bij de gynacoloog gemaakt. Ik loop vanaf de eerste zwangerschap al bij hem en daar heb ik meer aan, dan aan onze ha. Ik kan pas 20 september terecht, dus dat duurt nog even.
Liefs Mamawil

Terug
Bovenaan