wel/niet zwanger ?

hallo,
ik heb een vraag. het is een moeilijk verhaal maar ik hoop voor jullie toch te volgen.
ik heb 2 jongens van 8 en 7 . ook heb ik een tweeling van 5 maanden , maaike en nienke. ik geef ze borstvoeding en ik heb gelezen dat je dan vooral de eerste 3 maanden beschermd bent voor een zwsch.ook doen wij voor het zingen de kerk uit. 17 april heb ik mijn eerste bloeding gehad. toen dacht ik : nu moet ik echt anti-conceptie halen. ik was er maar niet over uit wat voor anti-conceptie en ondertussen gingen we gewoon door met voor het zingen de kerk uit.nu had ik vorige week woensdag een klein roze-wittige bloeding/afscheiding.
ik dacht "krijg nou wat , alweer ongesteld maar het bleef bij dat bloedinkje. gelijk de volgende dag zeur onderin mijn buik en rug. en prikkende borsten. ik denk ik zal toch niet zwanger zijn? ik vrijdag test gedaan van cb en binnen 10 min. vaag positief al is de lijn nu wel duidelijk ( maar wel dun streepje) zaterdag test van predictor en negatief. ik snapte er niets meer van en weet wel dat de cb vaak eerder aangeeft.het zeuren bleef . maandag naar de ha en test negatief. hmm??????? als ik uit moet gaan van die bloeding van 17 april en ik had woensdag roze afscheiding dan zou dat 8 dagen na een eventuele innesteling zijn. dan zou ik vandaag ongi moeten worden.
hoe kan ik 1 positieve test hebben en 2 negatieve?
als het zo is dan is het welkom hoor want het is toch een zegen . dus "ongepland "maar zeer gewild zeg maar.
graag jullie mening. groetjes anita
 
Waar heb je dat dan gelezen over dat je de eerste 3 mnd beschermt bent tegen zwangerschap tijdens borstvoeding.
ik heb namelijk gehoord dat je dan juist niet beschermt bent en heel erg vruchtbaar bent,heb een vriendin die dit ook heeft gehad en zij was wel zwanger,hoe het kan dat je 1 posi.test en 2 neg.testen had weet ik niet hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.
 
ALS IK JOU WAS ZOU IK VAN DE EERSTE TEST UITGAAN WANT CB IS EEN ZEER BETROUWBARE TEST.IK ZOU ZEGGEN WACHT NOG EEN PAAR DAGEN EN TEST NOG EEN KEER.IK HAD ZELF EERST OOK EEN PDC GEKOCHT DEZE GAF OOK AAN DAT IK NIET ZWANER ZOU ZIJN DEZELFDE DAG NOG EEN KEER GETEST MET CB EN WAS WEL POS. BEN NOU 8 WEKEN ZWANGER.GROETJES EEN DEC MOEDER.
 
Denk dat je het beste een test bij de huisarts kan doen. Wij kunnen ook niet zien welke nou goed is. Trouwens, ik mag aannemen dat iedereen inmiddels wel weet dat er in voorvocht ook zaadcellen zitten en je dus ook zwanger kan worden als je 'voor het zingen de kerk uit gaat'. Hoe komen ze trouwens op deze benaming??

Voor de eerste anoniem met antwoord. Op de meeste sites over zwanger worden etc staat wel het verhaaltje dat als je borstvoeding geeft dit werkt als een natuurlijke anti-conceptie.
 
voor het zingen de kerk uit komt letterlijk uit het geloof. men mocht en mag soms nog steeds niet voorbehoedsmiddelen gebruiken. dus voordat de zaadlozing plaats vindt eruit!! dus eigenlijk voordat de dienst echt begint wegwezen!
 
Wat ik weet van CB is dat de test na 10 minuten niet meer te vertrouwen is.
Ik zag heel heel vaag een streepje en na een uur was het streepje iets duidelijker. Dus doe de test en lees ´m echt binnen 10 minuten af.
Ik snap trouwens sowieso niet veel van die tests want ik had een heel licht en vaag streepje maar ik ben wel weer ongi geworden......
 
Terug
Bovenaan