A
Anoniem
Guest
Hoi Allemaal,<br /><br />Het zal vast vaker aangekaart zijn, alvast excuses dan, maar hopelijk kan iemand mij helpen..<br />Gisteren had ik mijn nod. Ik ben nog niet ongesteld geworden wat normaal heel stipt is.<br />15 en 17 januari heb ik (early) testen gedaan.<br />Bij allemaal zag ik een (de een wat donkerder dan de andere) streep wat op de testen “zwanger” betekend. <br />Ik heb 3 testen gedaan. 2x kruidvat en 1x clearblue.<br />Om er zeker van te zijn heb ik ook nog een cb digital test gedaan.<br />Op deze test stond “niet zwanger”.<br />Zou ik over een paar dagen nogmaals moeten testen omdat een digital test toch anders is, of welke tests moet ik vertrouwen?<br />Ik wilde een foto meesturen van de positieve tests, maar dat lukte niet helaas.<br />Ik heb wel last van kwaaltjes zoals oa opgeblazen gevoel, misselijkheid, eetbuiten en dan tijdens eten misselijk worden, hoofdpijn, vloeien etc. Eigenlijk alles behalve gevoelige borsten.<br />Iemand hier ook ervaring mee?<br />Alvast bedankt!<br /><br />Groetjes, Astrid<br />