Wel/niet zwanger

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,<br /><br />Het zal vast vaker aangekaart zijn, alvast excuses dan, maar hopelijk kan iemand mij helpen..<br />Gisteren had ik mijn nod. Ik ben nog niet ongesteld geworden wat normaal heel stipt is.<br />15 en 17 januari heb ik (early) testen gedaan.<br />Bij allemaal zag ik een (de een wat donkerder dan de andere) streep wat op de testen “zwanger” betekend. <br />Ik heb 3 testen gedaan. 2x kruidvat en 1x clearblue.<br />Om er zeker van te zijn heb ik ook nog een cb digital test gedaan.<br />Op deze test stond “niet zwanger”.<br />Zou ik over een paar dagen nogmaals moeten testen omdat een digital test toch anders is, of welke tests moet ik vertrouwen?<br />Ik wilde een foto meesturen van de positieve tests, maar dat lukte niet helaas.<br />Ik heb wel last van kwaaltjes zoals oa opgeblazen gevoel, misselijkheid, eetbuiten en dan tijdens eten misselijk worden, hoofdpijn, vloeien etc. Eigenlijk alles behalve gevoelige borsten.<br />Iemand hier ook ervaring mee?<br />Alvast bedankt!<br /><br />Groetjes, Astrid<br />

Toen ik van cb testte had ik dag of 6 voor mijn ongesteldheid al een positieve test die ook 1-2 weken aangaf. Aflezen met streepjes ben ik niet zon fan van. Heb liever ja of nee. Denk dat ook wel heel snel is en dat je hormonen gewoon ant resetten zijn maar anders nog x testen.

Ik heb wel gehoord dat digital minder gevoelig is. Een streep is gewoon zwanger. Morgen of overmorgen gewoon test herhalen.

Op mijn nod had ik met een sensitest dipstick een heel licht streepje, maar cb gaf aan 'niet zwanger.' 
Daar mijn menstruatie uitbleef 2dgn later savonds laat nog eens getest met sensitest en toen toch duidelijker streepje. De cb de volgende ochtend gaf 1-2wkn aan.
De cb is gevoeliger voor hcg en heeft meer hormoon nodig om positief uit te slaan. Zou over paar dagen nog eens testen. 

Misschien toch te vroeg gejuicht.
Vanmorgen urine opgevangen en negatief getest. Na afloop las ik dat op kamertemperatuur bewaren heel slecht is. Dit wist ik niet.
Met als resultaat dus eerst 3x pos en nu 2x neg.

Hopelijk komt het alsnog goed. Ben nu alleen flink in de war.
Ik ben al 2 dagen over tijd. Hopelijk blijft dit ook zo..
Fingers crossed!

De early testen op een lager percentage al positief. De clear blue pas bij hogere waarde. 

Terug
Bovenaan