wel/niet zwanger

Hallo allemaal,

Ik heb eind augustus na 13 weken een miskraam gehad. Jullie weten hoe het is dus daar zal ik het bij laten. Zwaar kl...!

Nu zijn wij het weer aan het proberen. Nou heb ik alle klachten van een mogelijke zwangerschap: vermoeidheid, misselijk, pijnlijke borsten, opgeblazen gevoel, veel plassen. Ik had afgelopen dinsdag ongesteld moeten worden. Ben altijd heel regelmatig en 28 dagen. Nou hebben we dus van het weekend een test gedaan en deze was negatief!?!? Ik snap hier niets van en weet nu ook niet goed wat ik er van moet denken. Hebben jullie tips en moet ik toch blijven hopen?

Liefs Daphne

Lieve Daphne,

Ten eerste echt kl...van je miskraam...
helaas weet ook ik hoe het voelt. Ik wil aan je vragen hoe je cyclus was na de miskraam? Regelmatig of niet? Als dit niet het geval is kan het zijn dat je cyclus wat onregelmatig is waardoor je nu misschien later ongi moet worden,,,maar het kan ook zijn dat je toch zwanger bent en te voreg hebt getest...ik hoop natuurlijk het laatste! Mijn cyclus is na mijn miskraam in juni een grote puinhoop...ik moet a.s donderdag naar de gynaecoloog om alles even door te spreken en misschien aan de hormonen...ik zie het wel.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt...ik zou iniedergeval over een paar dagen nog een keer testen...ik duim voor je.
Laat je me nog wat weten?
Liefs Esther

Terug
Bovenaan