Wel/niet zwanger???

A

Anoniem

Guest
Wij willen graag zwanger raken, ik ben in juni gestopt met de pil en vanaf dat moment onregelmatig ongesteld. De afgelopen maanden zat er tussen de 30 en 39 dagen tussen elke menstruatie.
Ik ben 14 november nog ongesteld geweest, we hebben eind november/begin december goed geklust.
ik heb sinds vorige week dinsdag soms een raar gevoel in de onderbuik waar je ook normaal je menstruatie voelt.
Het gevoel is niet constant aanwezig maar in de avond voel ik het geregeld. Ik heb ook het gevoel dat mijn onderbuik meer opgezet/iets harder voelt (kan goed mijn ontlasting kwijt).
Soms voel ik me niet echt misselijk maar mijn maag is gevoeliger en moet meer boeren als anders. Dit zijn allemaal klachten die vanaf vorige week begonnen zijn. Vorige week ook een aantal ochtenden achter elkaar hoofdpijn gehad, ik ben wel bekend met migraine maar dat voelt anders en ik heb nog nooit hoofdpijn bij het opstaan zo gehad.
Ik weet niet zo goed wat ik hiermee moet???

wachten tot je ong. moet worden (uitgaan van je langste cyclus)... Tja het is steeds maar wachten wachten en wachten ;) Mijn nod is as zondag... ff afwachten. heb zelf helemaal nog geen gevoel van, alleen gewoon ongie klachten (opgezette buik, sjaggie, pukkels etc.) Maar ja dat zouden ook zwangerschaps kwaaltjes kunnen zijn... dus is lastig!

Gewoon afwachten, je kunt je ook naar/anders voelen van de spanning, dus tja..

Gewoon gaan testen als je laatste dag voorbij is, dus neem je gewoon je langste periode, is de kans op een positieve test ook het grootst!

Hey Sabine, klinkt allemaal erg herkenbaar. Wij zijn in maart begonnen. Maar helaas mocht 't ook nog steeds niet zo wezen. Zit ook nog absoluut geen regelmaat in mijn cyclus.
Succes en ik duim voor je mee!
Liefs Vissen

Hey Sabine,

Wat je schrijft is voor mij ook erg herkenbaar. De dagen voordat ik ongi moet worden denk ik ook altijd dat ik zwanger ben. Helaas mocht dit bij ons na een jaar proberen nog niet zo zijn, dus kan ook niet beschrijven hoe dat voelt.
Wel denk ik elke maand andere symtomen te hebben waardoor ik ga denken dat ik zwanger ben.

Wacht je ongi af zolang je dat vol houdt, mocht je hier moeite mee hebben test dan. Dan weet je het binnen een paar minuten.

Succes en ik duim ook voor je mee!

Liefs Chantal

Terug
Bovenaan