wel/niet?

Nou vandaag is mn nod dag maar nog steeds niets, ik vind dit zo onzeker he, hebben jullie dat ook altijd, ben toch erg bang voor (weer) een terleurstelling en word er dan ook niet echt vrolijk van, ik baal dan ook wel van mezelf, ik wil graag denken ,ach we zien wel wat er komen gaat, maar dat lukt me echt niet!
Gelukkig moet ik zo werken dan heb ik tenminste wat afleiding.
Ik duim voor jullie ,het moet toch een x lukken om zwanger te raken (voor iedereen)

Wat spannend weer voor jullie!! Ik herken het zeker wel hoor! TIjdens en net na mijn ongi ben ik er minder mee bezig!! Zit nu op dag 9 van miijn cycles en we beginnen nu weer met klussen om de dag, want ik weet niet wanneer ik mijn eisprong kan verwachten die is zo onverspelbaar als wat!!!

En als ik rond dag 28 van mijn cycles zit komen toch echt de kriebels en ben ik er heel erg mee bezig!!! Tot het vreselijke moment van weer ongi zijn!! Dan begint alles weer van voor af aan!!! Maar het gaat ons allemaal lukken hoor!!!!

Ik duim voor jullie dat het nu raak is!

Liefs moi xxxx

Hoi Pluk,

Erg herkenbaar hoor, die dagen rond je NOD zijn "killing". Zal het deze maand wel raak zijn of wordt het weer een teleurstelling? Heel spannend en natuurlijk ben je er mee bezig, het valt gewoon niet te ontkennen. Iedere keer naar het toilet om te kijken of er al iets te zien is dat op een ongi lijkt. Pffff, zenuwslopend ! Succes met wachten en hopenlijk wordt het een echte NOD en schrijf je hier snel dat je zwanger bent !

Liefs,
Luna

Terug
Bovenaan