wel nodig moeten plassen maar dan....

hallo dames,

even een vraag of anderen hier ook last van hebben, ik heb steeds het gevoel dat ik heel nodig moet plassen, maar dan eenmaal op de wc kan ik geen kracht zetten om het er allemaal snel uit te plassen, ook moet ik vaak plassen en zijn het kleine plasjes.
lekker verhaal he.
heeft dit te maken met zwangerschap of moet ik denken aan een blaasontsteking?? ik ben 15 week zwanger dus zo erg zal mijn baarmoeder toch nog niet drukken op mijn blaas of wel???

liefs, Karin
 
Ik zou het voor de zekerheid even je urine laten testen bij de huisarts. Er is ook goede antibiotica die je tijdens je zwangerschap mag slikken. Ik heb bij mijn vorige zwangerschap in de laatste 3 maanden 6 keer vlot achter elkaar een blaasontsteking gehad en mijn meisje is kerngezond op de wereld gekomen. Misschien is het helemaal niets, maar dan weet je het tenminste zeker. Er mee blijven lopen als het een blaasontsteking is, dat is niet goed voor je zwangerschap.

Groetjes
Angie30
 
Niet alleen de druk vd baarmoeder/baby zorgt voor het plassen. Ook de hormonen zorgt er voor dat je continu naar de wc moet. Juist in het begin van de zwangerschap zorgen de hormonen hiervoor. Juist om een blaasontsteking te voorkomen is het belangerijk dat je wel iedere keer je blaas goed leegt. Dus wat extra tijd nemen hiervoor.
 
ik zou als ik je was wel ff je urine laten testen... beter checken dan ermee lopen... en idd wat Angie zegt er is een goede AB kuur voor zwangeren... dus gauw doen meid... wie weet is het niks maar toch...
 
Voor de zekerheid ff urine inleveren... Als het een blaasontsteking is kun je er wat voor krijgen.... Als je er te lang mee loopt wor dhet nierbek ontsteking en dan moet je plat...
Zwangere vrouwen zijn veel vatbaarder voor blaasontsteking dan anders.....

Elke keer als je gaat plassen je blaas goed legen, neem je tijd en kantel je bekken om het leeg te gooien zeg maar.... voldoende drinken....

Liefs
 
Voor de zekerheid ff urine inleveren... Als het een blaasontsteking is kun je er wat voor krijgen.... Als je er te lang mee loopt wor dhet nierbek ontsteking en dan moet je plat...
Zwangere vrouwen zijn veel vatbaarder voor blaasontsteking dan anders.....

Elke keer als je gaat plassen je blaas goed legen, neem je tijd en kantel je bekken om het leeg te gooien zeg maar.... voldoende drinken....

Liefs
 
Voor de zekerheid ff urine inleveren... Als het een blaasontsteking is kun je er wat voor krijgen.... Als je er te lang mee loopt wor dhet nierbek ontsteking en dan moet je plat...
Zwangere vrouwen zijn veel vatbaarder voor blaasontsteking dan anders.....

Elke keer als je gaat plassen je blaas goed legen, neem je tijd en kantel je bekken om het leeg te gooien zeg maar.... voldoende drinken....

Liefs
 
jazeker wel. dat kan de baarmoeder zijn. ik had het rond die tijd ook. heb voor de zekerheid plasje ingeleverd: helemaal niets.
Heb het nu ook nog vaak. is toch echt de groeiende baarmoeder.
maar ga toch voor zekerheid en ff langs de huisarts.
 
Terug
Bovenaan