A
Anoniem
Guest
Hallo (aanstaande) mama's.
Zelf heb ik een zoontje van bijna 2.
Nu heb ik een lastige zwangerschap gehad en een nare bevalling.
Mijn zoontje is pas na 5 maanden voor het eerst door gaan slapen en hij heeft een pittig karaktertje.
Ondanks dit gaat het echt enorm kriebelen voor een 2e kindje.
Ik denk er elke dag aan en kan het moeilijk los laten.
Nu vraag ik me af zou het weer zo gaan bij een 2e zwangerschap?
Kan je je eerste zwangerschap vergelijken met de 2e of kan dat heel verschillend zijn?
Nu vraag ik me ook af hoe je bepaalde dingen moet gaan organiseren met 2 kindjes.
Alleen bijvoorbeeld boodschapjes doen, hoe doe je dat met een peuter en een baby?
Ik moet alles alleen doen omdat mijn man 6 dagen werkt, dus ik moet zelf de oplossingen bedenken.
Is het karakter van een 2e kindje ongeveer hetzelfde omdat mijn 1e nogal aanwezig is.
Wil iemand haar ervaring met me delen?
Misschien haalt dat mijn twijfel wat weg.
Groetjes! Ils
Zelf heb ik een zoontje van bijna 2.
Nu heb ik een lastige zwangerschap gehad en een nare bevalling.
Mijn zoontje is pas na 5 maanden voor het eerst door gaan slapen en hij heeft een pittig karaktertje.
Ondanks dit gaat het echt enorm kriebelen voor een 2e kindje.
Ik denk er elke dag aan en kan het moeilijk los laten.
Nu vraag ik me af zou het weer zo gaan bij een 2e zwangerschap?
Kan je je eerste zwangerschap vergelijken met de 2e of kan dat heel verschillend zijn?
Nu vraag ik me ook af hoe je bepaalde dingen moet gaan organiseren met 2 kindjes.
Alleen bijvoorbeeld boodschapjes doen, hoe doe je dat met een peuter en een baby?
Ik moet alles alleen doen omdat mijn man 6 dagen werkt, dus ik moet zelf de oplossingen bedenken.
Is het karakter van een 2e kindje ongeveer hetzelfde omdat mijn 1e nogal aanwezig is.
Wil iemand haar ervaring met me delen?
Misschien haalt dat mijn twijfel wat weg.
Groetjes! Ils