wel of geen 4e kindje

<p>hallo </p><p>mijn man en ik zijn 6maanden geleden bevallen van een zoontje nu kriebelt er bij mij voor een 4e kindje heel erg maar zowel ik als mijn man willen dolgraag maar zitten vooral met financieel plaatje ons zoontje van 6 maanden en de baby op 1 kamer is geen probleem </p><p>wat vinden jullie wel of niet?? </p>
 
Hi!!Wow nummer 4 al!
Kindjes zijn altijd welkom en je vind heus je weg wel mocht het zo ver zijn, maar ik ben wel van mening dat het financiële plaatje belangrijk is. Ooit willen ze wellicht allemaal studeren!Wij zijn nu bezig voor nr 1, maar willen er graag 2 of 3. Kan me nu nog niet voorstellen hoe ik ze allemaal naar hun eigen sport kan brengen haha..Geniet van je familie!
 
dank je wel ik ben zelf 28 jaar eerst gaan ze allemaal zwemmen haha ja ik vind financieel ook heel belangrijk en ik denk dat ik naar de 4e nog niet genoeg heb haha i love pasgeboren baby's hopelijk ben je snel zwanger het mooiste wat er is . fijne dagen 
 
Ik zie en merk het altijd, ook om mij heen, op de 1 of andere manier neemt elk kindje haar rugzakje mee aan financiën. Hoe dan ook komt het goed, vooral in een land als Nederland. Liefde is het meest kostbare wat je aan je kids kan geven! Daar kan geen sport tegenop, ben ik van mening.Verder zou ik gewoon lekker afgaan op jouw en je mans gevoel. Ben jij er klaar voor lichamelijk? En met het uitzicht op een rondrennende peutertje straks? Dan zou ik er gewoon voor gaan want je klinkt heel erg vrolijk bij het idee van een 4e! Denk er goed over na en communiceer lekker veel hierover met je partner. 
 
Ik denk dat niemand hier voor jou en je man kan beslissen of jullie  Voor een 4de kindje willen gaan. Wij kunnen niet in jullie portemonee kijken of voor jullie beslissen wat wel en niet belangrijk is. 
 
[quote quote=10146178]Ik denk dat niemand hier voor jou en je man kan beslissen of jullie  Voor een 4de kindje willen gaan. Wij kunnen niet in jullie portemonee kijken of voor jullie beslissen wat wel en niet belangrijk is.[/quote]Eens!   
 
Volgens mij heb ik verkeerd gereageerd.. of mijn pagina laad niet goed. Zit hier nog niet zolang. Maar met Ummie eens..  Liefde is het meest kostbare. Als het kan en jij en je man willen het doen. Mijn man wil er ook wel 4.. maar proberen nu voor nr 1 :)   
 
de 1e en 2 schelen 4 jaar en de 2 en de 3d schelen 5.5 jaar. ik heb thuis een kinderdagverblijf in mijn eentje dus een lopende ppeuter en nog een baby is zeker geen probleem 1week geleden hebben we onveilige sex gehad kwamen we 4dsgen later achter (was nier de bedoeling ben nog niet aan de pil vanwege de bv en ook nog niet ongi geworden vk gebeld moeten over 2 a 3 weken een test doen want ook zonder ongi worden kan je zwanger worden dus misschien heeft de natuur al beslist voor ons! even afwachten kinderen zijn mijn lust en leven maar op een gegeven moment is het natuurlijk ook compleet mijn man is 42 dankje voor de reacties:) #spannend even afwachten.
 
Terug
Bovenaan