wel of geen achtbaan morgen

hallo allemaal

ik ben nu 11 weken zwanger
morgen willen we naar walibi world.
nu vraag ik me af of ik in achtbanen mag
ik lees overal dat het tot 12 weken geen kwaad kan omdat het kindje dan nog achter het schaambot zit en het dan nog geen echte g kracht voeld.
weet iemand hier misschien iets meer van.

liefs mama lou
 
Hoi,

Ik ben met 5wk in de octopus geweest dit keer, normaal vind ik het leuk, maar ik was zo blij dat we stilstonden!
Ik denk dat het verder geen kwaad kan, al heb ik voorheen de achtbanen tijdens mijn zwangerschappen overgeslagen!

Gr MJ
 
Hi,

Ik zou het zeker niet doen.
Stel dat je volgende week ineens klachten krijgt (ookal komt het misschien niet door de achtbaan), dan blijf je jezelf toch afvragen of het daaraan lag.

En dat voor een minuut in de achtbaan?????

Veel plezier in elk geval.

gr. "zwanger van nummer 2"
 
Ben zelf met een week of 13 in het schip geweest bij Oud Valkeveen een kindermodel maar heb troch vriendelijk gevraagd aan de man achter de knopen om te stoppen. Ik werd enorm misselijk van de krachten op mijn buik. Ik zou zeggen sla een jaartje over
 
ik zou het zeker niet doen, je zal wel meer dingen moeten laten in je zwangerschap en net wat de anderen zeggen stel dat je toch last gaat krijgen, dan voel je je vast schuldig ook al kan je er niks aan doen.
en ach voor 1 minuutje pret...
maar goed het is jouw lichaam en jouw gevoel!
hoe dan ook have fun in walibi!

liefs
 
Ik was 11 weken zwanger van de tweede en toen ging ik op wintersport. Ik vroeg aan mijn gyn of ik wel mocht skien! Hij lachten mij uit! Natuurlijk mocht dat. Je kindje zit nog goed verstopt in in de baarmoeder en vruchtwater. Je moet het niet doen, als je echt al een buik hebt en 20 weken zwanger bent. Verder kan het echt niet veel kwaad. Maar ik vind wel dat je moet doen, waar je jezelf goed bij voelt. Ik ben uiteindelijk ook maar 2 keer gaan skien,. Ik vond het toch een beetje eng ( terwijl ik echt een ervaren skier ben!)

Veel plezier

 
Terug
Bovenaan