wel of geen Aerosleep??

Hi meiden! Even een vraagje.. wat vinden jullie van een aerosleep matrasje? En wie heeft 'm gekocht? Vond het zelf een beetje overdreven en heb gewoon een goed matrasje bij prenatal gekocht... maar door alle 'enge' verhalen om mij heen begin ik toch een beetje te twijfelen.. Ben erg benieuwd hoe jullie er over denken!!
 
Ik wilde in het begin ook een aerosleep matras maar vond het nogal duur.
Op mn werk hebben we gewone matrasjes en daaroverheen zo'n arerosleep protector soort top matrasje zeg maar, ik werk op een kinderdag verblijf.
Dus ik heb een matrasje bij ikea gehaald en zo'n aerosleep topmatras. Zo'n top matrasje heb ik bij babydump bestel voor 40 euro.

Maar je hoeft er niet perse 1 te nemen hoor. Op mn oude werk hadden we geen aerosleep.
Het is wat je zelf fijner vind. Een matrasje van prenatal is ook gewoon goed hoor niks mis mee.

 
Ik heb er geen een. Wel is een matrasje waar je de hoes vanaf kan halen erg makkelijk. Mijn kleine man spuugde veel en zo kon hij toch wel op een schoon matrasje liggen elke x! Gewoon eraf ritsen en in de wasmachine.

Ze proberen je tegenwoordig zoveel aan te smeren.
 
Het is zo verschillend wat iedereen er van zegt! Heb nu gewoon een goed matrasje van prenatal gehaald.. hij ligt toch de eerste paar weekjes in een wiegje bij ons op de kamer en daar zit een simpel matrasje in.
 
Terug
Bovenaan