wel of geen clomid; bijwerkingen, risico s e.d.

Hoi allemaal,

Ik ben Jackje, 23 en sinds nov '03 bezig. Ben in januari nog ongesteld geweest en verder niet meer. Nu blijkt dat ik pco heb en de kans dat het vanzelf gaat lukken nihil is. De gynaecoloog heeft clomidgebruik voorgesteld. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met clomid; zwanger of niet?, bijwerkingen, risico's voor jezelf en je eventuele kind.
Over dit laatste kan ik nl. niet veel vinden.

Thanx een teleurgestelde en balende jackje

hoi jackje
Ik ben niem en slik nu voor de derde keer clomid maar nog niet zwanger geraakt. Ik heb gelukkig geen bijwerkingen alleen wel zwaarder geworden. En ik denk ook niet dat er risico's zijn anders zouden ze dat toch niet aanraden ,zou je denken. gr Niem

Hoi Jackje,

Fijn dat er iemand is waarmee ik wat dingen kan delen. Ik weet natuurlijk nog niet zeker dat ik PCO heb maar ik heb wel een aantal symptomen : het begon nl. toen ik eind januari ben gestopt met de pil. Daarna ben ik nog 3 a 4 keer ongesteld geworden en ben 21 jul voor het laatst ongesteld geworden en daarna dus niet meer!!
Heb onwijze last van acne gekregen en ben minimaal 1x per dag duizelig nou....als dit niet op PCO lijk, gelukkig heb ik geen last van overbeharing want dat lijkt met vreselijk.....heb jij daar last van??
Wat voor onderzoek heb jij gehad toen ze erachter kwamen dat jij PCO hebt??
Ik moet 18 october naar de gyn. maar weet absoluut niet wat me te wachten staat. Oh ja ik ben trouwens 26 jaar en ben dus sinds eind januari 2004 bezig!! Vertel aub iets over je ervaringen want ik wordt echt gek van al dat nadenken!!!

Thanx,
Linda

Ik heb 4 maanden clomid gebruikt, maar moet nu direct stoppen met clomid omdat ik nu 2 grote cystes heb...waarschijnlijk door die clomid....en nu moet ik een operatie ondergaan om die cystes te laten verwijderen...dus mijn ervaring is niet zo best met clomid....ik zou je wel willen adviseren om regelmatig echos te maken....groetjes

Hoi Jackje
Ik heb geen last gehad van de clomid. Inderdaad ben ik er wel wat kilo's van aangekomen. Ik heb nu 2 ronde's gehad en begin komende week op mijn 3de dag met clomid. Op de 12e dag krijg ik dan mijn ei-meting!
Spannend dus.
Groetje,
A3

Terug
Bovenaan