Wel of geen DECT babyfoon

Ik ben een beetje aan het rondkijken voor n babyfoon....
En eigenlijk ben ik niet zo blij met de verhalen over DECT ivm de stralingen....
Heeft iemand ervaringen met babyfoons???

wij hebben een Alecyo Dect (dbx 88) en we zijn er supertevreden over! Ruim 3 jaar gebruikt en nu proberen we het zonder, zodat we niet een extra hoeven kopen.

Straling, tja. Tis persoonlijk denk ik, ik ga er vanuit dat al die babyfoons enorm getest zijn en dan vertrouw ik erop dat het geen kwaad kan. Volg je gevoel, maar ik heb er mooit iets van gemerkt.

Ik ga er van uit dat ze getest zijn. Weet eigenlijk niet of die van ons dect is of niet. We hebben wel dect telefoon. Maar je moet iets kopen wat jij prettig vind en waar je achter staat. Succes met uitzoeken.

Ik heb ff gekeken en wij hebben een wel een dect en die is van v tech. Hij heeft 2 handsets en er zit ook muziek, temp enz.. op. Wel geen camera maar dat wil ik ook absoluut niet. verder notg geen ervaring want hij zit nog nieuw in doos!

Wat betreft die straling denk ik idd dat het reuze meevalt anders waren ze niet goedgekeurd toch??

Succes met je keuze..

liefs

ik heb een moterola babyfoon, moet zeggen dat dit echt een hele fijne babyfoon is, je hoort alles wat je moet horen, 100% storingsvrij, muziek, temp, nachtlampje, alles zit er op! 500 meter bereik, ideaal als je buiten gaat zitten. maar natuurlijk ieder zijn eigen keus in babyfoons, maar misschien heb je hier iets aan!

Wij hebben een babyfoon van het merk Cresta.
We gebruiken hem alleen als wij niet thuis zijn en de babayfoon naar de buren gaat.
Toen Thijs babay was hebben we hem wel heel even gebruikt, mara we hoorden hem zonder ook heel goed. haha.
En ieder zuchtje en kreuntje hoorden we, en wij werden daar dan weer wakker van.
En wat betreft straling, overal is straling. Wat dacht je van alle mobile netwerken, draadloos internet. enz.
Dit geeft naar mijn idee veel meer straling af.

Oeps.... Wij hebben een avent babyfoon en heb er nooit overna gedacht met stralingen e.d. Maar ja stralingen, moet je nagaan wat allemaal je mobile, magnetron noem maar op.... Wel vind ik het een fijne babyfoon omdat daar de temp ( zal bijna overal op zitten) op staat en veel meters heef, batterij niet snel leeg. Eerder hadden wij een alecto die kon de nacht niet eens door komen... Succes met je keuze

Terug
Bovenaan