Wel of geen duo-wagen?

Hoi meiden,

Ben al druk aan het nadenken hoe we straks met de 2 kinderen op pad gaan...
Julia is ongeveer 2 1/2 als de baby geboren wordt, en nu weet ik niet goed wat wijsheid is....

Een dubbele wagen, een mee-rijd-plankje, een mee-rijd-zitje.

Hoe doen jullie dat (mama's met meer dan 1 kindje :))??

Liefs Marit

hoi,
Als onze baby wordt geboren dan is onze Julia 2 jaar en 3 maanden. Wij kopen een mee-rijd-plankje, of één waar je ook op kunt zitten.
Ik heb Julia veel in de draagdoek gedragen, dus als ik straks met beide kinderen op pad ga, dan doe ik de baby daarin en kan Juul gewoon in de buggy.
En ze kan nu al best lang lopen, dus ik verwacht dat ze dan over een half jaar natuurlijk nog beter kan.

Dus als ik jou was zal ik echt geen geld uitgeven aan een nieuwe kinderwagen!

Liefs

Hey,

Wij gaan ook voor het plankje. Floor is tegen die tijd bijna twee, maar loopt ontzettend goed. Kleine stukjes gaan we zelfs zonder de wagen.
Ik heb getwijfeld over het stoeltje, omdat ik wel 2x per dag met twee kids de hond moet uitlaten, maar ik ga er vanuit dat ze op het plankje wel blijft staan.

Groter is bij mij de vraag op dit moment wanneer ik de kinderwagen in elkaar ga zetten :p En de wandelwagen dus uitelkaar, want wij hebben geen buggy...

Liefs,

T

Hi,

Wij hebben gekozen voor een mee rijd plankje waar je ook op kan zitten, de 'Kid Sit' (via de Geboortewinkel zonder verzendkosten) en ben er erg blij mee.
Warren blijft er (ondanks het feit dat stilzitten niet z'n ding is) best lang op zitten.
Daarnaast gaat Vera ook steeds meer in de draagdoek, en kan Warren dus gewoon in de wandelwagen.

Ik ben blij met het plankje, ik zou er alleen wel mee beginnen vóórdat de kleine er is, Warren vond het in het begin maar niks dat er -naast alle veranderingen die er al zijn- ook ineens aan 'zijn' wagen veranderingen waren.

Ik zag mezelf ook niet weer een nieuwe wagen kopen en wij doen best veel met het OV, daar krijg je zo'n duokar ècht niet in!

Succes!
Evje

Jullie bevestigen hier wel mijn idee :). Julia heeft veel in een draagzak gezeten (babybjorn) en die mag je in principe vanaf het begin gebruiken. Waarschijnlijk ook dus zo'n plankje (goede tip om dat al van te voren te doen!!) en verder in de draagzak.

We hebben 2 buggy's, een die omgebouwd moet worden tot kinderwagen, en een kleine buggy van het kruidvat. Dat maakt het wel makkelijker, hebben we in elk geval nog wel een buggy kan en klaar staan als de baby in de buikdrager gaat ;).

Liefs

Wij hebben het nog niet uit geprobeerd( Peter is nog maar 6 dagen) maar wij hebben wel een duo wagen. Wij konden deze lenen van iemand dus wij gaan dat eerst uit proberen voordat we geld uitgeven aan een plankje. Kan je over een tijdje wel zeggen wat ik van de oplossing van een duo wagen vind.

Terug
Bovenaan