Wel of geen eisprong? Vraagje aan jullie....

A

Anoniem

Guest

Hoi meiden,
Ik ben weinig op het forum te vinden omdat ik anders aan niets anders meer kan denken dan aan zwanger worden maar toch effe een vraagje;
Ik zit nu in ronde 2 voor ons eerste kindje.
De eerste ronde had ik een cyclus van 34 dagen. Op dag 21 had ik duidelijk mijn eisprong. Slijm, buikpijn, rugpijn, pijn aan mijn tepels én een positieve ovulatietest.
Deze tweede ronde had ik dat allemaal niet. Althans...op dag 16 en 17 leek ik wat slijm te verliezen. Ovutest gedaan...maar negatief. De dagen daarna ook getest, maar het bleef negatief.
Op dag 21 kreeg ik tepelpijn. Weer getest. Weer negatief. De dagen erna ook. Ondanks de enorme hevige tepelpijn.
EEN dagje had ik echter een 'neutrale test'. De streepjes waren even blauw.
Inmiddels zit ik op dag 31 en mijn ongi is nog niet verschenen. De tepelpijn is zo goed als over. Heb niet het idee dat ik zwanger ben, voel niks bijzonders.
Vraag me dan ook echt af of ik uberhaupt wel een eisprong gehad heb. Of moet dat wel als ik zo'n tepelpijn gehad heb?? Wss die neutrale test dan misschien toch positief?
Wat denken jullie?
Liefs, Billie

He hoi,

Ik denk effe reageren.
Die ovulatietesten kosten een hoop geld en er zitten er zo weinig in en dan moet je maar afwachten of het verkleurd.
Het allermakkelijkst vind ik het temperaturen. Als hij zo rond de 36,8 of 36,7 blijft moet je blijven klussen en als hij 37,1 of 37,2 is dan is de eisprong al geweest en heeft het geen zin meer, tenminste niet om zwanger te worden.
Nogmaals je moet het zelf weten maar het kost je een kapitaal en temp. is net zo makkelijk.

Groetjes en succes,Jack37  

Hoi Billie

Als de streepjes even blauw waren, dan geld dat als een positieve test! De teststreep hoeft niet perse donkerder te zijn... Ten minste bij mijn ovu-testen niet! Ik hoop dat je rond je 'neutrale' test dus wel geklust hebt
gr jeni

Terug
Bovenaan