wel of geen hypo voeding!?

Bij de eerste hebben we hypo-allergeen voeding gebruikt dit omdat ik in het zkh huis was bevallen en er 2 dagen moest blijven en ik borstvoeding zou geven dit lukte niet en toen hebben ze hypo als bij voeding gegeven.uiteindelijk fles blijven geven borstvoeding kwam niet op gang.
nu dus gewoon fles voeding maar weet niet zo goed wat te doen...gewone of hypo?...
wij hebben wel allergie-en en papa heeft bronchitis maar dit is alleen te merken in de zomer maanden.
wat zouden jullie doen?

ik denk dat ik zou kiezen voor hypo... liever voor komen dan achter af genezen... of je altijd afvragen als je nu..... zou die dan geen last hebben van...
zelf hoop ik gewoon borstvoeding te kunnen geven.... maar er is hier in familie ook last van koemelk alergie dus zal daar de komenden maanden ook van af moeten blijven.. blijkt ook via bv door gegeven te worden... of zo...

maar wel een lastig keuze... je wil de beste voor je kind... maar wat is dat!!! en tja zeker weten doen je het nooit

is denk ik ook wel erg lastig...

ik weet dat met bv de klein voor al de eerst 2 weken heel veel antistrofen binnen krijg en dat het er na in de melk ook wel is,,.. maar veel minder dus misschien als je inderdaad de eerst x weken/maanden geen dat ze dan genoeg binnen hebben gehad... maar goed ik heb er geen verstand van!!!

ik heb zelf last van allergieën en krijg het advies om, als het flesvoeding gaat worden, hypo allergene voeding te gaan geven.Dit maakt volgens de vk dat de kleine zo min mogelijk kans maakt om ook allergieën te ontwikkelen.

Terug
Bovenaan