Wel of geen indroger ...

<p>Hey meiden, </p><p><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; color: #ffffff; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;" /><span style="color: #ffffff; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; background-color: #333333;">Gister heb ik een Kruidvat 2v6 test gedaan.. </span><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; color: #ffffff; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;" /><span style="color: #ffffff; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; background-color: #333333;">Eerst kwam er bijna geen streepje, 4 uur later er een best wel dikke streep. Ik had gelezen dat je kon checken of het een indroogstreep is, door er een druppel water bij te mengen, en de streep zou verdwijnen zou dat ook zo zijn, maar mijn streepje is nu heel lichtroze geworden, en verdwijnt dus niet.. </span><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; color: #ffffff; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;" /><span style="color: #ffffff; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; background-color: #333333;">Daarbij las ik dat het dan een héél vroege test kon wezen die positief uitslaat...</span><br style="box-sizing: border-box; -webkit-font-smoothing: antialiased; text-rendering: optimizeLegibility; transition: width 0.2s ease, height 0.2s ease, margin 0.2s ease; color: #ffffff; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;" /><span style="color: #ffffff; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif; background-color: #333333;">Wat vinden jullie ervan? Ik zit nu 5 dagen voor mijn NOD..</span></p>

Zoals hierboven ook al staat. Je komt er alleen maar achter door over 2 dagen of nog iets langer een nieuwe test te doen. Of misschien heb je meer duidelijkheid als je een early test doet.
5 dagen voor nod is nog heel vroeg. Dus ik persoonlijk zou dan nog even wachten. Hcg loopt namelijk iedere 2a3 dagen op. En 5 dagen voor nod is ook ongeveer de dag van innesteling. Dus het beste wacht je nog tot morgen of overmorgen. Het liefst tot na nod maar dat is lang wachten.
Succes 

Grote kans indroger... 4 uur is wel heel lang. Je moet echt de tijd aanhouden wat er op de bijsluiter staat. 
Komt bij dat het 5 dagen voor je NOD is dus mocht je zwanger zijn, dan zou je een heel licht streepje kunnen zien maar het is wel echt super pril. Indroogstrepen zijn vaak wat dikker al....Als je zo pril bent, komt er 9 van de 10 geen dikke streep namelijk. Laat staan 5 dagen voor je NOD. Wil je natuurlijk niet van je roze wolk af donderen, maar probeer realistisch te zijn. Doe gewoon weer een testje op de NOD (hopelijk is het dus een echte NIET ONGESTELD DAG:)  ) en verschijnt er binnen paar minuten een streepje, hoe licht ook, dan ben je zwnager. 
Ik hoop het heel erg voor je!

Terug
Bovenaan