Wel of geen kruiken in de zomer??

Ik las net het bericht van inge met de vraag hoeveel overal van nodig?
En toen las ik dat baby,s zich niet zelf kunnen warm houden ( dit wist ik natuurlijk al wel)

Maar het volgende kwam in me op : wel of geen kruiken in de zomer.
Ik moet namelijk in juli bevallen dus lekker warm met 25-30 graden.

Ik dacht zelf voor s,nachts zowiezo wel kruiken in bed maar overdag weet ik het niet aangezien het dan al zo warm en benauwd is in de zomer

Onze 1ste is in februari geboren dus die had wel de hele dag kruikjes in bed maar rond die tijd is het ook echt koud.

weet iemand hier meer van die een kindje in de zomer heeft gekregen?
Dit is namelijk ons eerste "zomer" kindje haha

groetjes

hoi

dat ligt denk ik aan de temparatuur wanneer je baby geboren is zijn lichaamstemp,en dan zullen ze als het warm is buiten wel kijken of het nodig is of niet.Mijn dochtertje is in nov geboren en moest toen wel een tijd met kruikjes werken paar weken maar hoor.Is gewoon even afwachten wat het kindje doet. fijne zwangerschap verder groetjes wendy

Hoi senjo

Ik las even jou berichtje dat je uitgerekend bent in juli maar ook in deze maand kan het koud zijn   dat is dus het klimaat van nederland je weet nooit welke temperaturen je hebt hier dus als ik jou was zal ik ervoor zorgen dat je zowel zomer als winterkleren in huis hebt en ook kruiken voorals het dus wel koud is in deze maand ik ben zelf in juli geboren en kan mij nog goed herineren dat het niet altijd even warm is hier dus mijn tip is zorg dat je alles in huis hebt voor de kleine zodat je niet voor verrassingen komt te staan.
Onze eerste is in maart geboren en weet nog goed dat het in 1 keer erg warm was en ik geen zomerkleren in huis had voor mijn mannetje en ben nu in verwachting van de tweede en die zal in september geboren worden maar ook in deze maand is het de laatste tijd erg warm maar wil ook wat winterkleren hebben voorals het toch koud is .

Sterkte met je inkopen en als je het zeker wilt weten vraag het even na bij de vk zij weten wat je het beste kunt doen.
Groetjes chantal

Hoi Senjo!

Mijn dochter is in augustus geboren en toen was het ook niet erg mooi weer. Je kunt er idd niet van op aan, dus zou ze zeker in huis halen. Ik weet dat we ze wel gebruikt hebben toen.

Groetjes, Mimi

Hallo,
Ik heb ook al kruiken in huis van de vorige nog.
sua als het koud is heb ik ze bij de hand maar ben ook bang dat het meschien te warm word dat voor de baby. ( als het warm is natuurlijk)
maar ik zal het ook ff aan de vk vragen en verder is het afwachten of het warm word of niet

Hoi allemaal

Mijn tweede zoontje is ook met warm weer geboren.
Maar we hebben de kruiken hard nodig gehad,doordat hij na de bevalling niet warm kon worden.Hij heeft zelfs om die reden in de couveuse gelegen.Bij thuiskomst hebben we   nog een hele tijd de kruiken in bed gebruikt.
Gewoon het zekere voor het onzekere nemen en zorgen dat je ze in huis hebt.

Groetjes Jes

Hoi Senjo,

mijn eerste is in mei in het ziekenhuis geboren. Voor hem heb ik geen kruik gebruikt. Mijn tweede is in augustus (het was 30 graden) thuis geboren. Voor hem heb ik de eerste twee dagen de kruiken gebruikt. Gelukkig had mijn moeder ze nog van mij bewaard. Nu ben ik 1 juni uitgerekend en ik denk niet dat ik de kruiken veel nodig heb, maar ik ben blij dat ik ze voor de zekerheid toch heb.

Groetjes van Marloes

Ik zou wel kruiken doen. Mijn zoontje is afgelopen juli geboren tijdens de hittegolf en kwam toch ter wereld met een lichte ondertemperatuur. Hij heeft dus zijn eerste slaapje met een kruikje gedaan.

Groetjes Hanneke

Terug
Bovenaan