wel of geen last van kwaaltjes?

Ik ben een van de gelukkige die eigenlijk nergens last van heeft gehad bij mijn vorige zwangerschappen. Alleen op het eind heb ik bij allebei mijn meiden vreselijk last  van maagzuur gehad. Nu is het maagzuur 1 van de eerste dingen dat ik dacht ik denk dat ik maar eens een testje moet halen. En ik heb ontzettend last van temparatuurverschillen, nooit geweten dat dat ook een kwaaltje was. Ik heb het de hele dag  door vreselijk warm en dan 's avonds heb ik het echt ijskoud, kippevel over m'n hele lijf. Maar goed als het daar bij blijft maar ik natuurlijk niet klagen. Alleen dat maagzuur dat is echt heel vervelend.  Nog meer die last hebben van lastige kwaaltjes?

groetjes maybebaby3  

Hai hai,

Ik heb ook geen last eigenlijk! Tenminste niet erg, ik ben dan ook nog maar 5wkn en 4 dagen, maar tot nu toe heb ik last van gevoelige borsten, pijn in mn onderrug en af en toe vage hoofdpijn. Misselijkheid heel af en toe en de vermoeidheid valt nu ook wel mee. Alhoewel ik wel de hele dag zit te gapen hahaha.
En dat koudelijke ken ik ook wel, ik zit nu lekker in bed met mn duster aan en zit nog steeds te bibberen. s'Ochtends heb ik 't vooral heel warm, dat merkte mn vriend ook al. Vreemd kwaaltje inderdaad ...

Liefs,
Wish

Hoihoi,

M'n eerste zwangerschap heb ik de eerste 17 weken helemaal geen klachten gehad behalve de moeheid, en daarna kreeg ik last van hyperventilatie. Nu ben ik de hele dag door misselijk en de moeheid komt ook weer. (dacht dat ik het deze keer over ging slaan, maar helaas bij 6,5 weken is het toch gekomen...) Hoop dat ik nu die hyperventilatie maar over sla want lang in de auto zitten was niets en ik heb toen vanaf 17 weken ook niet meer gewerkt en dan duurt het erg lang voor de 40 weken om zijn!

Hoop wel dat de misselijkheid overgaat en dat ik wat meer energie krijg. Vanochtend al wat later begonnen op m'n werk... Zit nu ook helemaal niet te werken:) Want concentratie is ook ver te zoeken en zit alleen op kantoor...

Sterkte met de kwaaltjes!

Groetjes,
Jo

Ik heb sinds enkele dagen last van misselijkheid. Had ik eerst ook wel een beetje, maar sinds een paar dagen is het echt continu. Ik hoef niet vaak over te geven en heb ook de hele dag honger, maar doordat ik misselijk ben weet ik niet wat ik moet eten en de misselijkheid wordt erger als ik niet eet. Beetje lastig dus!
Verder wel heel moe en ik heb het ook erg koud, maar geen zere borsten ofzo.
Mijn buik is trouwens al behoorlijk zichtbaar, mede doordat mijn darmen zijn opgezet. Ik pas dus ook niet meer in gewone broeken. Maar dat vind ik niet zo erg, iedereen mag zien dat ik zwanger ben :)

Groetjes, Yvette

Terug
Bovenaan